#استاندار_در_طبس_و_بشرویه #ملانوری_به_بخش‌ها_می‌رود #دستگردان_ارسک_دیهوک ✍ #شنیده‌ها حاکیست؛ مهندس حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی به


#استاندار_در_طبس_و_بشرویه
#ملانوری_به_بخش‌ها_می‌رود
#دستگردان_ارسک_دیهوک

✍ #شنیده‌ها حاکیست؛ مهندس حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی به دعوت حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۸ تیرماه ۱۴٠٠ میهمان مردم بخشهای دستگردان و دیهوک در شهرستان طبس خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان به همراه رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و جمعی از مدیران کل مرتبط و مدیران ادارات همچنین در شهرستان بشرویه به بخش ارسک خواهند رفت تا به بررسی مشکلات و مطالبات منطقه بپردازند.

گویا قرار است این سفر ویژه بخشهای شهرستانهای طبس و بشرویه باشد و استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سفری دیگر به بخش‌های اسلامیه در شهرستان فردوس و سه قلعه و آیسک در شهرستان سرایان خواهند رفت.

برنامه ریزی چنین سفرهایی، ویژه بخش های شهرستانهای حوزه انتخابیه باعث می شود که نماینده عالی دولت به همراه مسئولان مرتبط در بخش های مختلف اداری با آرامش خاطر و وقت بیشتری به مشکلات شهرها و بخش‌های تابعه شهرستانها رسیدگی کنند.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن