همشهری گرامی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir، با

همشهری گرامی

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir، با هدف زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید۱۹ بر اساس گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت راه اندازی شده تا از مراجعۀ بدون نوبت، سردرگمی شما و ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون پیشگیری شود.

در حال حاضر، بدون ثبت نام در این سامانه، امکان دریافت واکسن کرونا وجود ندارد. بنابراین در صورتی که سن شما، در بازه سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت قرار دارد و متقاضی واکسن هستید، باید از طریق این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات خود شامل شماره ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمائید و منتظر پیامک وزارت بهداشت بمانید تا زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال شود.

دقت فرمایید که داشتن پرونده در پایگاه سلامت یا خانه بهداشت، برای نوبت گیری واکسن کرونا، کافی نبوده و برای زدن واکسن، ثبت نام در این سامانه و دریافت پیامک نوبت، الزامیست. همچنین، کارکنان بهداشت، از تزریق واکسن به کسانی که هنوز پیامک دریافت نکرده‌اند معذورند. بنابراین قبل از دریافت پیامک نوبت، از مراجعه حضوری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا خودداری فرمایید و سوال های ضروری خود را به صورت تلفنی از مراقب سلامت یا بهورز مستقر در پایگاه سلامت یا خانه بهداشت بپرسید.

✳️ با هر تزریق واکسن، به پایان همه گیری نزدیک تر می شویم

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن