‍ #نماینده_در_دستگردان #عشق‌آباد_مقصد_آدینه_نصیرایی #بررسی_میدانی_مشکلات_و_مطالبات ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی صبح جمعه در ادامه

‍ #نماینده_در_دستگردان
#عشق‌آباد_مقصد_آدینه_نصیرایی
#بررسی_میدانی_مشکلات_و_مطالبات

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی صبح جمعه در ادامه بیست و یکمین سفر خود به حوزه انتخابیه؛ در بخش دستگردان حضور پیدا کرد و با همراهی مهندس فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از طرح ها و پروژه های شهر عشق آباد بازدید کرد.

نماینده طبس فردوس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در سنگ شکن درحال احداث شهرداری، ضمن تاکید به راه اندازی سریع این مجموعه در راستای ایجاد درآمد پایدار سیستم مدیریت شهری عشق آباد گفت: از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برای مساعدت در تسریع پروژه قدردانی می‌کنم و بهره‌برداری از سنگ‌شکن مذکور می‌تواند قیمت مصالح از جمله شن در بخش دستگردان را کاهش دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی از پروژه‌های مسکن ملی، بلوار امام حسین (ع)، مرکز درحال احداث جامع سلامت، آب‌نماهای محور عشق‌آباد به بردسکن بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات آنها با حضور مهندس فرهادی، برای برخی از طرح‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

حجت الاسلام نصیرایی همچنین در مرکز بهداشتی درمانی عشق‌آباد حضور یافت و ضمن خداقوت به کادر سلامت درباره کمبودهای این حوزه با معاون استاندار خراسان جنوبی گفتگو کرد و از تلاش خستگی‌ناپذیر دکتر امیرحسین مرتاضی رئیس مرکز بهداشت عشق‌آباد قدردانی کرد و این مدیر موفق بخش دستگردان را نماد جوان انقلابی عاشق خدمت به مردم برشمرد.

بررسی آسفالت معابر شهری و جاده‌ای بخش دستگردان از دیگر موارد بازدید امروز بود.

در این سفر مهندس جواد نوری‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان جنوبی؛ آقای مهدی مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس؛ آقای سید احمد حقانی و مهندس علی‌اکبر رحیمی مشاوران نماینده؛ مهندس شیردل بخشدار دستگردان؛ مهندس ملکی شهردار و منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق‌آباد حضور داشتند.

مهندس محمد فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از صبح پنج‌شنبه؛ حجت الاسلام نصیرایی را در سفر به بخش‌های دیهوک، ارسک و دستگردان همراهی و برای برخی مشکلات تدبیر و مساعدت کرد.

✍ روابط عمومی و رسانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ شهرستان طبس

majidnasiraei.ir/ p=2535

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن