‍ ‍ ‍#هفته_دولت #تجلیل_از_خانواده_شهید #الاهی_قدردان_جامعه_ایثارگری ⭕ تاکید نماینده عالی دولت در

‍ ‍ ‍#هفته_دولت
#تجلیل_از_خانواده_شهید
#الاهی_قدردان_جامعه_ایثارگری

⭕ تاکید نماینده عالی دولت در شهرستان طبس در دیدار و تکریم خانواده پاسدار شهید #قربانعلی_قدیری

خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و مسئولان موظفند ضمن دیدار و دلجویی از والدین معظم شهدا، در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم، از والدین شهدا، طلب دعای خیر کنند.

#مهدی_الاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت، صبح امروز شنبه ۶ شهریور ماه ١۴٠٠ ، و در پنجمین روز از هفته دولت، با همراهی حجت الاسلام تیجانی امام جمعه شهر عشق آباد، با حضور در روستای نوک از توابع بخش دستگردان با والدین معزز شهید گرانقدر قربانعلی قدیری دیدار و برای ایشان و بیت مکرم شهید آرزوی صبر و سلامتی از درگاه خداوند بخشنده و مهربان مسئلت داشتند.

در این برنامه معنوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید علیرضا خلیلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان طبس، محمد علی شیردل بخشدار دستگردان، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است شهید قدیری از شهدای بخش دستگردان که در تاریخ ٣١ خردادماه ١٣۶۶ در منطقه عملیاتی جنوب دهلران (زبیدات) و در عملیات غرور آفرین نصر ٣ ، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و راهش پر رهرو

#علی_رجب_زاده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن