پایان شهریورماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر

پایان شهریورماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس،به منظور پاسداشت ابعاد معنوی و فرهنگی واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها را برگزار می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها با هدف گرامیداشت ابعاد معنوی و فرهنگی واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود.

علیرضا عصاری بیان کرد: از پوستر جشنواره در اردیبهشت سال جاری رونمایی و به دنبال آن دریافت آثار شاعران گرانقدر آغاز شد.

وی گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، معرفی ابعاد حادثه و تشابهش با واقعه ابابیل، معرفی شهدای این رویداد، نگاهی به امدادهای غیبی در عرصه انقلاب اسلامی و استکبارستیزی از موضوعات دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس افزود: شرکت برای عموم علاقه مندان در تمامی گروه های سنی و استفاده از تمامی قالب های شعری آزاد است.
عصاری در ادامه به جوایز جشنواره اشاره نمود و گفت:جایزه نفر اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال ، نفر دوم نیز لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۳ میلیون ریال و نفرات چهارم تا هشتم به‌عنوان شایسته تقدیر با لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر می شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پایان شهریور ماه اعلام نمود و یادآور شد: شاعران و اهالی ادب می توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی TabasArt.ir و یا با استفاده از تلفن همراه به شماره ۰۹۰۴۴۱۰۷۲۵۰ در شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

عصاری در پایان گفت: اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر رستاخیز شن‌ها، آبان ۱۴۰۰ برگزار می شود.
لازم به ذکر است: اولین جشنواره سراسری رستاخیز شن ها در بهمن سال ۱۳۹۱ برگزار شد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن