در روزهای اخیر لیست های متعددی به عنوان استانداران پیشنهادی

در روزهای اخیر لیست های متعددی به عنوان استانداران پیشنهادی برای استان های مختلف رسانه ای شده است.
خوشبختانه نام همشهری عزیزمان جناب دکتر یزدانیان مسئول ستاد یاران سلیمانی خراسان جنوبی در انتخابات ۱۴۰۰ نیز در اکثر لیست ها وجود دارد و در حال حاضر نام ایشان در استان های خراسان شمالی ، گلستان ، سمنان ، گیلان ، کردستان ، بوشهر و سیستان و بلوچستان بر سر زبان هاست.
کاش نخبگان و متنفذین استان ، تلاش می کردند تا از ظرفیت ایشان در زادگاه خودش استفاده می شد و خدای نکرده دوباره شاهد غیربومی هایی که صرفا از این استان به عنوان سکوی ارتقاء بهره می برند، به عنوان استاندار نباشیم.
به دلایل زیر به نظر می رسد دکتر حمید یزدانیان گزینه مناسب تری برای استانداری این استان باشد.
۱. ایشان در سخت ترین شرایط کشور یعنی دقیقا بعد از انتخابات ۸۸ و بحران فراگیر ، به عنوان معاون پرسنلی حراست وزارت کشور منصوب و تجربه ارزشمندی کسب کرده است
۲. ارزشیابی و احصاء نقاط قوت و ضعف استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران کل کشور در دولت دهم، می تواند اندوخته ای برای عملکرد بهینه ایشان در این استان باشد
۳. داشتن مدرک دکتری DBA ( مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک ) در کنار دکتری امنیت ملی ، نگاه کلان و راهبردی به ایشان داده که اداره امور استان را تسهیل می کند.
۴. علاوه بر حوزه سیاسی ، امنیتی و اقتصادی ، لازم است که استاندار، نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و آموزشی استان نیز داشته باشد که خوشبختانه ایشان هم در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هم در وزارت علوم در ادارات کل پشتیبانی، حراست ، امور مالی مسئولیت داشته است.
۵. حضور ایشان در سال های اخیر در پست مشاورت عالی استاندار سیستان و بلوچستان و نیز ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، نیز از دیگر مزایای انتخاب به عنوان استاندار خواهد بود.
۶. تجربه حضور و مسئولیت در شرکت های تابعه بنیاد شهید ( مدیرعامل شرکت فروشگاه های آزاد) و آشنایی با حوزه ایثارگران نیز از دیگر مزایای ایشان است.
۷. خوشبختانه دکتر یزدانیان تجربه بین المللی نیز داشته و سال ها در زمینه جذب نخبگان و سرمایه داران ایرانی مقیم خارج فعال بوده و رساله دکتری خویش را نیز در همین زمینه دفاع کرده است و با حضور ایشان در استان امید است، از ظرفیت هم استانی های مقیم خارج نیز استفاده گردد.

باتشکر
ابوالفضل عزیزی
دبیر انجمن نسل سومی و جوانان انقلابی شرق کشور ( انسجام )
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن