⭕️مرکز رمز ارزهای دیجیتال پدیده افتتاح شد مرکز رمز ارزهای دیجیتال

⭕️مرکز رمز ارزهای دیجیتال پدیده افتتاح شد

مرکز رمز ارزهای دیجیتال پدیده کاری از شرکت بین المللی تجارت الکترونیک پدیده کیش افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده در راستای چشم انداز ترسیم شده برای توسعه شرکت بین المللی تجارت الکترونیک پدیده، مرکز رمز ارزهای دیجیتال در ساختمان بهار پدیده دایر نموده است.

بر اساس این خبر، با توجه به فراگیری جایگاه و نقش رمز ارزها در آینده نزدیک و اینکه ارزهای دیجیتال همه چیز را تغییر داده و می دهند، شرکت تجارت الکترونیک پدیده نیز این مهم را پیگیری کرده است.

♦️در این راستا برخی از ویژگی و امتیازات ذیل را در بازار نو ظهور و پر طرفدار رمز ارزها می توان برشمرد؛

رمزارزهای دیجیتالی بر بستر فناوری بلاکچین و علم رمزنگاری طراحی شده‌اند، این رمزارزها در اختیار هیچ کس نیستند و کسی نمی‌تواند در آن تقلبی کند. در حقیقت بلاکچین این رمزارزها را شفاف، غیرمتمرکز و نفوذناپذیر کرده است.

همچنین افراد با استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی به راحتی می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از رمزارزهای خود نگهداری کنند.

رمزارزها در حال حاضر یک صنعت بزرگ مالی را به خود اختصاص داده‌اند. این صنعت توسط موسساتی که بر همه مبادلات مربوط به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان نظارت می‌کنند، شکل گرفته است. سرعت رشد صنعت ارزهای دیجیتال خیره کننده است. بسیاری از معامله‌کنندگان اولیه این رمزارزها که یک شبه ثروتمند شدند خود گواهی بر صدق این ادعاست.

در این راستا، بیت‌کوین معروفترین رمزارزها است که در حال حاضر سبب ایجاد توسعه و شکوفایی مالی برای بسیاری از افراد و شرکت‌ها شده است. امروزه بسیاری از افراد از مبادله این رمز ارز به عنوان منبع درآمدی استفاده می‌کنند. رمزارزها به طور کل تأمین کننده نیازهای لازم برای دستیابی به سود بالا در فعالیت‌های اقتصادی هستند.

برخی از این ارزها از طریق ساز و کار استخراج یا ماینینگ به وجود می‌آیند.

ارزهای دیجیتال به دلیل بازار پرنوسان‌شان، فناوری که در آن‌ها به کار رفته و همچنین ایده‌های آزادی‌خواهانه‌ای که دارند، به سرعت بین مردم به محبوبیت بالایی دست یافتند.

اما نباید این مهم را نیز نادیده گرفت، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوپایی آن‌ها، نوسانات زیادی دارد و ممکن است در یک روز قیمت یکی از آن‌ها تا چندصد درصد رشد کرده و یا چند ده درصد ریزش کند.

فناوری به کار رفته در ارزهای دیجیتال با به کارگیری علم رمزنگاری که پایه آن ریاضیات است، امکان تقلب را از افراد می‌گیرد و سیستم‌های پرداختی را در جهت راستگویی تشویق می‌کند.

لازم به ذکر است: اطلاعات تکمیلی این خبر شامل رویکرد و سایر فعالیتهای این مرکز بزودی در اخبار تکمیلی از طریق درگاههای اطلاع رسانی گروه شرکتهای پدیده انتشار خواهد یافت.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن