‍ امام جمعه عشق آباد خداحافظی کرد/ مردم حلال کنند ✅در

‍ امام جمعه عشق آباد خداحافظی کرد/ مردم حلال کنند
✅در گفتگو ی تلفنی که اینجانب رجب زاده خبرنگار عشق آباد با حجه الاسلام والمسلمین تیجانی امام جمعه محترم عشق آباد داشتم امام جمعه عشق آباد ضمن خدا حافظی از مردم طلب حلالیت نمود.

❇️امام جمعه عشق آباد پس ۱۵ماه آخرین خطبه خود را در این شهر این هفته اقامه کرد و با خداحافظی از مردم، طلب حلالیت کرد.
خبر رفتن حجت‌الاسلام والمسلمین تیجانی چند هفته ای هست که دهان به دهان می‌چرخد و باعث ناراحتی مردم شده اما امروز این خبر نماز گزاران از زبان خود امام جمعه در خطبه ها شنیدند که ایشان رسماً خدا حافظی و طلب حلالیت نمودند

❇️حجت‌الاسلام والمسلمین تیجانی با قدردانی از مردم بخش دستگردان، اظهار کرد: حدود ۱۵ماه در کسوت امامت جمعه در خدمت مردم مومن . عشق آباد بودم
❇️وی افزودند: امروز از محضر همه شما مردم وفادار دوست داشتنی و مهمان نواز بخش دستگردان که همواره نسبت به حقیر نهایت محبت و لطف را داشتید، خداحافظی می‌کنم و افتخار می‌کنم که حدود یک و نیم سال از بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار عشق آباد سپری شده است.

❇️وی تاکید کردند : از روز اول خودم را یک شهروند عشق‌آباد ی دانستم و به پیشرفت و توسعه این منطقه تعصب داشتم و امروز و برای همیشه عشق آباد ی می مانم و هر کجا لازم باشد از حق و حقوق این بخش با تعصب دفاع خواهم کرد

❇️امام جمعه عشق آباد ادامه دادند: از همه مردم فهیم و بزرگوار این بخش صمیمانه می‌خواهم اگر در این مدت قصوری و کوتاهی بوده بنده را حلال بفرمایند.

❇️وی با اشاره به اینکه مردم بخش دستگردان مردمی ولایتمدار و وفادار به انقلاب هستند، تصریح کرد: مدتی از بهترین دوران زندگی من در عشق‌آباد سپری شد که هیچ‌گاه این ایام باصفا را فراموش نخواهم کرد.

❇️حجت الاسلام تیجانی در ادامه افزودند : از همه کسانی که در طول این بنده را در انجام وظیفه یاری کردند، تشکر می‌کنم و به خدمت به این مردم عزیز و کم نظیر افتخار می‌کنم.

❇️وی افزودند: در این مدت که بحث جابجایی حقیر مطرح بود عزیزانی به طرق مختلف پیگیر ابقاء و ادامه خدمت بنده بودند که بنده از همه این الطاف و محبت‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و با تواضع دست مردم عزیز عشق‌آباد را می بوسم.

❇️امام جمعه عشق آباد یادآور شدند: بنده سرباز نظام و رهبری هستم و هر کجا تشکیلات ائمه جمعه و بزرگان صلاح بدانند خدمت‌گزار مردم و انقلاب خواهم بود.
✳️قرار هست حجه الاسلام والمسلمین تیجانی هفته آینده به عنوان امام جمعه شهرستان خوشاب سبزوار معارفه شوند .

❇️توفیقات روزافزون همراه با سلامتی و شاد کامی و خدمت صادقانه را برای شما از خداوند منان خواهان و خواستاریم .
✍رجب زاده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن