‍ ♦️ وحدت و یکصدایی و پرهیز از حواشی راه

‍ ♦️ وحدت و یکصدایی و پرهیز از حواشی راه رسیدن به حق شهرستان طبس است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی شامگاه یکشنبه در آئین تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از استاندار خراسان جنوبی بعنوان مدیری انقلابی و مقید به کار برای مردم و رضای خدا برشمرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است نگاه مدیریت استان به شهرستان طبس تغییر کند و کمبودهای ایجاد شده جبران شود و حق این منطقه به نحو شایسته‌تری محقق گردد.

وی وحدت میان مردم و مسئولان را امری اجتناب‌ناپذیر در توسعه شهرستان برشمرد و گفت: حق خود را زمانی می‌توانیم محکم مطالبه کنیم که صدایی واحد از طبس و بخش‌های تابعه شنیده شود و توقع است که معاون استاندار و فرماندار ویژه با همدلی و همگرایی و پرهیز از حواشی فقط به خدمت و توسعه فکر ‌و عمل کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دکتر قناعت در کسوت استاندار خراسان جنوبی آنچه در سفر گذشته خود به شهرستان طبس وعده داده بودند عملیاتی شده و به طور یقین مردم عزیز با پیگیری‌های منسجم صورت گرفته در تهران اخبار خوبی را خواهند شنید.

در این مراسم از خدمات آقای مهدی الهی قدردانی و مهندس علی‌اکبر رحیمی بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی امام‌جمعه طبس؛ دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ شهرستان طبس

majidnasiraei.ir/ p=3565

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن