#ستاد_کرونا_تشکیل_جلسه_داد #عدم_رعایت_و_بازگشت_شدید_کرونا جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن

#ستاد_کرونا_تشکیل_جلسه_داد
#عدم_رعایت_و_بازگشت_شدید_کرونا

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ به ریاست مهندس علی‌اکبر رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: آنجاکه تصمیم داریم در نوروز ۱۴۰۱ بتوانیم میزبان مسافران باشیم از همشهریان می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مصمم باشند.

مهندس علی‌اکبر رحیمی به دقت نظر در نظارت توسط تیم‌های بازرسی در همه حوزه‌ها تاکید کرد و افزود: بنده هم با آموزش غیرحضوری مخالفم و آن را موجب ضربه به روح و تحصیل دانش‌آموز می‌دانم اما اینجا جان و سلامت فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیار مهمتر است که مجبور به تعطیلی هستیم ولی خانواده‌ها از رفت‌‌وآمد و مسافرت به طوری جدی پرهیز کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس تاکید کرد: عدم تعطیلی کسب و کارها بخاطر شرایط اقتصادی اصناف فعلا اعمال نشد اما اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود این موضوع نیز اجتناب ناپذیر است.

وی به واکسیناسیون و نظارت بر معادن و حوزه‌های کارگری تاکید کرد و‌حفظ سلامت این قشر سختکوش را مهم و ضروری دانست و گفت: تبیین زیستن اجباری با کرونا در اجتماع امری مهم است و شهروندان را باید در این زمینه آموزش داد و توجیه کرد که فقط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضامن سلامت عمومی خواهد بود.

آقای مهدی الهی نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر ۱۰ نفری در بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) بستری هستند که هرچند حال عمومی آنها خوب است اما از تست ۳۲۲ نفر در شهرستان طبس؛ تعداد ۱۸۲ نفر مثبت شده‌اند که اگر این تعداد را هرکدام عضو یک خانواده بدانیم؛ چیزی حدود ۴ برابر را باید مثبت کرونایی در سطح جامعه خواند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس تصریح کرد: از ۶۴ هزار نفر جمعیت قابل واکسیناسیون در شهرستان طبس ۵۳ هزار دوز اول و ۴۷ هزار دوز دوم ۱۳ هزار نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس هم از تست ۱۰۱۹۱ نفر مثبت کرونایی از ابتدای شیوع بیماری تاکنون خبرداد که ۱۶۱ نفر فوت شده‌اند.

آقای محمد شجاعی افزود: ویروس کرونا درحال حاضر در شهرستان طبس با شدت پیشرفت می‌کند که نگران کننده می‌باشد.

دکتر رستمی گفت: آمار واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهرستان طبس رتبه آخر استان خراسان جنوبی است که لازم است والدین به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان طبس تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به استفاده از ماسک و واکسینه شدن همکاران تحت امر خود اقدام عاجل داشته باشند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن