پیام تقدیر و تشکر و خدافظی علی غلامی رئیس سابق

پیام تقدیر و تشکر و خدافظی علی غلامی رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه دستگردان

همشهریان خوب و باصفا و صمیمی بخش دستگردان
سلام علیکم
خداوند را سپاسگزارم که توفیق معلمی به من ارزانی داشت تا دراین کسوت مقدس بتوانم خدمتگزاری فرزندان این مرز و بوم نمایم.شغلی خطیر که آینده کودکان و نوجوانان و جوانان را رقم می زند و یقینا توفیق در این مسیر عنایت پروردگار است و عدم آن خسرانی است بس بزرگ.
بعد از ۴۸ سال تحصیل و تدریس و خدمتگزاری اکنون که توفیق داشته ام به جز ۴ سال ایام تحصیل دانشگاه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع). در وطن دوست داشتنیم بخش دستگردان به امر تحصیل و تدربس و خدمتگزاری بپردازم- از این حیث افتخار می کنم و سر بر آستان جانان می سایم چرا که توفیق پیدا کردم در زادگاهم در خدمت همشهریانم باشم.
اگر توفیقی در انجام رسالت و مسئولیتم داشته ام لطف خداوند و تکیه بر خرد جمعی و تعامل با مسئولین و تلاش و مجاهدت همکارانم بوده است.
علاوه بر مجاهدت همکارانم در امر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم،با عنایت پروردگار و تلاش شبانه روزی انها امور زیر به سرانجام رسیده است:
-احداث ۹ مدرسه،۱ خوابگاه، ۱ نماز خانه و ۱ کارگاه با مشارکت خیرین در روستاهای همت آباد، نوک،دستگردان ،سنجدو،زبرکوه پده بید، چاه موتور عبید و چاه پیاو ،کارگاه علم و تقوا و نمازخانه شهید رجایی ده محمد و خوابگاه امام رضا(ع)
-دیوار و محوطه سازی مدارس شهید معقول میان آباد، آیت الله خامنه ای ،شهید صدوقی نجات آباد، مولانا دستگردان ،شهید قدیری نوک ، شهید رجایی ده محمد ،محوطه سازی مدارس شهید گلی ،شهیدحقی هودر و امام رضا(ع)
-اجرای گرمایش مرکزی(شوفاژ) در۱۱مدرسه(شهید عباسی ،۱۵ خرداد زیرک آباد ،شهید اسماعیلی ،شهید حسین زاده، شهید گلی، شهید جلالی، شهید مرادی، امام رضا، بنت الهدی صدر ،شهید باهنر وعلم و تقوی)
تجهیز ۸۵ کلاس به سرمایش و گرمایش ایمن(اسپلیت) که عمدتا در روستاها اتفاق افتاده است.
-باز سازی شبانه روزی حضرت خدیجه و انتقال اداره و جابجایی ۵ اموزشگاه به جهت رفع کمبود فضای آموزشی
-ابجاد سالن آمفی تئاتر از فضای موجود در اداره برای برگزاری جلسات که نیاز آموزش و پرورش و سایر ادارات سطح بخش می باشد
-تعمیر و تجهیز مدارس
اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل آمده ام بر خود لازم می بینم مراتب تقدیر وتشکرخودرا از همکاران ارجمندم دانش آموزان عزیز اولیاء گرانقدر و همه مردم صبور منطقه اعلام دارم.
از ائمه محترم جمعه ،فرمانداران، بخشداران،شهرداران، مسئولین نهادها و ادارت بخش وشهرستان.شوراهای اسلامی شهر و بخش و روستا
مدیران کل اموزش و پرورش و توسعه و تجهیز و نوسازی استان سپاسگزارم.
در پایان عذر تقصیرات خویش از خداوند ستار العیوب و مردم عزیز خواهانم و حلالیت می طلبم
التماس دعا علی غلامی

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن