با اعتبارات قطره چکانی محور یزد _ طبس تکمیل نمی‌شود سهم

با اعتبارات قطره چکانی محور یزد _ طبس تکمیل نمی‌شود

سهم شرکت های معدنی مشخص شد
تکمیل محور یزد _ طبس سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد
ضرب العجل استاندار یزد به شرکت های معدنی رباط و چادرملو جهت ایفای تعهدات اجتماعی خود در رابطه بااحداث باند دوم محور یزد _ طبس
شرکت آرمین معدن ایساتیس ۳۰ کیلومتر
شرکت معدنی رباط پشت بادام ۴۰ کیلومتر
شرکت معدنی چادرملو ۸۰ کیلومتر
مهران فاطمی، استاندار یزد، در مراسم کلنگ‌زنی جاده دو بانده محور یزد طبس:
اجرای این برنامه برای حفظ جان و سلامتی مردم اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی است.
*این مسیر‌ کاربری‌های خاصی دارد، در حال حاضر معادن از این مسیر استفاده می‌کنند، زائران امام هشتم، مردم و اهالی منطقه از محور استفاده می‌کنند هفته‌ای نیست که خبر حوادث ناگوار به ما نرسد لذا نسبت به جان افراد مسئول هستیم و اگر کوتاهی کنیم نسبت به جان تک تک افراد که اینجا به مخاطره افتاده و خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند فردای قیامت هیچ پاسخی نداریم.
* بنابراین بنده به عنوان مدیر ارشد استان از نظر قانونی و شرعی نمی‌توانم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم و حضور تک تک افراد در این جمعه آخر سال نشان از اهمیت این اقدام است.
*مهندس شایقی و اعضای هیئت مدیره شرکت آرمین معدن ایساتیس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ۳۰ کیلومتر از جاده را قبول نمودند، بنده با محمدپور، مدیرعامل معدن رباط صحبت کردم که ۴۰ کیلومتر از مسیر و همچنین با شرکت معدنی چادرملو و اعضای هیئت مدیره آنجا هم صحبت شد تا ۸۰ کیلومتر از محور را اجرا کنند.
* اگر این مسئولیت را انجام ندهند پروانه‌ها تمدید نمی‌شود و استان خدماتی هم ارائه نخواهد داد و جلوی ورودی معدن گرفته خواهد شد.
این معادن از مسیر استفاده می‌کنند منابع را می‌برند هم خودشان استفاده می‌کنند هم برای توسعه ممکلت لازم است بنابراین جزو تعهدات معدن است که محور را تکمیل کنند که این معادن همراهی داشتند و صحبت‌های مقدماتی انجام شده است.
* گزارشات نشان می‌دهد که سه هزار میلیارد تومان برای تکمیل شدن پروژه باند دوم محور یزد طبس لازم است که با اعتبارات قطره چکانی دولت ۱۰ سال طول می‌کشد و در این مدت جان افرادی که در این مسیر رفت و آمد می‌کنند به خطر می‌افتد.
*محور جاده یزد طبس باید سریع انجام شود، و این جاده از محورهای اساسی سال ۱۴۰۱ استان یزد است.
* در فصل بهار کارسازی در بقیه محور انجام می‌شود و لازم است ‌که با سرعت این محور تکمیل شود همچنین باید از سمت دیگر استاندار خراسان جنوبی ادامه محور خود را تکمیل کنند.
عشق آباد خبر
@esghabarv
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن