مهارت آموزی در عشق آباد با نگاه هدفمند و بنیادین

مهارت آموزی در عشق آباد با نگاه هدفمند و بنیادین در مسیری جدید قرار می گیرد .

روز چهار شنبه دهم فروردین ماه سال جاری جناب آقای مهندس کامرانی فرد سرپرست اداره کل آموزش های فنی وحرفه ای استان بهمراه آقایان خندان مسئول دفتر فنی اداره کل و غلامی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد بازدید نمودند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی ‌ در جلسه ای که در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد با حضور بخشدار عشق آباد برگزار گردید ، مشکلات و تنگناهای مرکز را بررسی و در خصوص تامین تجهیزات با نگاه توسعه آموزش های نوین و دانش بنیان قول مساعد داد.

وی با تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی بر توسعه و تنوع آموزش های مهارتی بر اساس نیاز سنجی و اقلیم منطقه توصیه های لازم را ارائه و مقرر شد در خصوص تامین تجهیزات در این رشته ها اقدام شود .

به همین منظور اعتباری بالغ بر ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به منظور تکمیل تجهیزات آموزشی کارگاه ها ” مواد مصرفی مورد نیاز و تعمیرات ضروری به مرکز اختصاص داده شد.

در خصوص تنوع حرفه های آموزشی نیز رشته تعمیر موتور سیکلت ، تعمیر دستگاه های آب شیرین کن و دوره های مرتبط با فناوری اطلاعات به زودی در این مرکز راه انداری خواهد شد . که تجهیزات مورد نیاز توسط اداره کل در اختیار فنی و حرفه ای شهرستان قرار خواهد گرفت.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن