به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دستگردان، در

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دستگردان، در پی مطالبه ی ایجاد بستر مناسب برای دانش آموزان به مدارس شهری توسط مردمان سختکوش عشایری، ابراهیم قلب پور، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان در پیامی به این نگرانی ها پاسخ داد، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
عشایر ما مردمانی صادق، بااخلاص، راستگو و دور از دروغ ونیرنگ و خدعه هستند.
مقام معظم رهبری
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و تحیت خدمت دغدغه مداران و مردمان و سربازان غیور عشایر، بخصوص عزیزان ساکن در دهستان یخاب.
نگرانی شما را درک می کنم و در سحر مبارک روز هشتم ماه رمضان در پی حل آن برآمدم.
انتقادات بجای شما بخاطر پیشرفت تحصیلی دلبندانمان را تحسین میکنم وصادقانه اعلام میدارم که در این زمینه خودم را مسئول میدانم و چیزی در پیگیری مضایقه نخواهم کرد.
پس از پیگیری مکرر متوجه چند مشکل شدیم که شایان ذکر است که والدین عزیز از آن آگاه باشند:
یک) بر اساس قانون منع تردد، تردد وسایل نقلیه عمومی ادارات(مینی بوس) در مسیری بیش از بیست کیلومتر توسط وزارت کشور ممنوع اعلام شده است.
دو) حذف پست راننده (باتوجه به تغییر پست ایشان به آموزگاری) مشکل را مضاعف کرد.
سه) در حال حاضر سرویس رایگانی وجود ندارد و در سال های قبل نیز حقیر بعنوان فردی که مسئولیت پشتیبانی را داشتم مطلعم که مبلغی هرچند ناچیز از والدین و مبلغی نیز از خیرین عزیز و منابع دولتی اخذ می شد که این مبلغ صرف هزینه استهلاک ماشین ها می نمودند و آن کار با بستن قرارداد و برعهده گرفتن مسئولیت توسط والدین قابل اجرا بود.
با همه ی این اوصاف با توجه به جلسات هفته قبل با شورا و دهیاران محترم دهستان یخاب و بررسی این مشکل در صدد رفع آن برآمدیم و شنبه همین هفته جلسه دیگری با حضور مسئولین مربوطه گذاشته شد و مشکل سرویس دهی از مدرسه علم وتقوی تا خوابگاه و بالعکس با پرداخت کرایه، توسط اداره و بصورت موقتی رفع گردید.
در رابطه با مسیر جاده عشق آباد به تپه طاق و بالعکس برای دانش آموزان عزیز، با در نظر گرفتن سه مشکل فوق بازهم شنبه شب با مسئولین بالادستی اعم از بخشداری، فرمانداری و اداره کل محترم تلفنی رایزنی و قرار بر آن شد که امروز با مدیران مدارس مربوطه جلسه ای گذاشته شود و علاوه بر بحث راجع به مشکلات سرویس دهی،راجع به تعداد دقیق ترک تحصیل کنندگان و زمان ترک تحصیل آنها تصمیم گرفته شود تا اقدامات لازم سریعا انجام شود.
با استعانت از خداوند متعال وبرکت این ماه مبارک رمضان
به شما قول مساعد میدهم به هرنحو ممکن مشکل سرویس را حل نماییم و آرزویمان این است که در نظام‌جمهوری اسلامی ایران چیزی به نام ترک تحصیل نداشته باشیم.ان شاءالله

ابراهیم‌ قلی پور
سرپرست آموزش و پرورش منطقه دستگردان

@eshkabar
ارسال شده توسط:ف.سین. حقانی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن