مهم و فوری؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری

مهم و فوری؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه

✳️ بدینوسیله به اطلاع می‌رساندsplus.ir/qazahrm، نتایج آزمون کتبی استخدامی کادر اداری قوه قضاییه از طریق پروفایل کاربری داوطلبان در وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی https://hrtc.ir/ اعلام شد.

♦️♦️ داوطلبان در صورت احراز و کسب نصاب قبولی در این آزمون به مرحله بعدی که بررسی و تأیید مدارک ارائه شده است، راه می‌‌یابند.

زمان و مکان مصاحبه داوطلبان پذیرفته شده که مدارک آن ها مورد تأیید قرار می گیرد، متعاقباً از سوی کارگزینی دادگستری استان محل خدمت انتخاب شده به آنان اطلاع رسانیsplus.ir/qazahrm خواهد گردید.

✅ انتخاب افراد دو برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه‌های استخدامی، صرفاً از بین دارندگان حدنصاب آزمون کتبی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای دروس عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای دروس تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه‌های قانونیsplus.ir/qazahrm در هر شغل محل صورت می‌پذیرد.

⭕ کسب حدنصاب در آزمون کتبیsplus.ir/qazahrm، هیچ‌گونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و دعوت از افرادی که مدارک آنان تأیید گردیده است، جهت مصاحبه تخصصی، به ترتیب نمره مکتسبه آنان و تا دو برابر ظرفیت پذیرش صورت می‌پذیرد.

پس از برگزاری مصاحبه تخصصی، معرفی افراد به گزینشsplus.ir/qazahrm بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (۷۰ درصد) برای آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (۳۰ درصد) برای مصاحبه تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه‌های قانونی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت خواهد پذیرفت.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن