بیانیه اعضای شورای اسلامی شهروبخش دستگردان بمناسبت نهم اردیبهشت ماه

بیانیه اعضای شورای اسلامی شهروبخش دستگردان بمناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها
در جمهوری اسلامی ایران شوراها به عنوان باشکوه ترین نماد مردم سالاری دینی ، مظهر تبلور اراده و اندیشه ی مردم می باشد.اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بر هیچ صاحب نظر و صاحب منصبی پوشیده نیست ، حکومتی که برآمده از خواست ، اراده و انتخاب مصمم مردم در یک نظام مردم سالاری دینی است اصول متعدد قانون اساسی علی الخصوص اصل هفتم ، اصل یکصدم و اصل یکصد و سوم ، تأکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در تشکیل و توجه به شوراهای اسلامی موید و موکد اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی است .

 در جمهوری اسلامی ایران شوراها بعنوان باشکوه ترین نماد مردم سالاری دینی ، مظهر تبلور اراده و اندیشه ی مردم می باشد و بدون اغراق کارنامه درخشان شوراهای اسلامی منطقه دستگردان  شامل فهرست بی شماری از خدمات ارزشمند در عرصه ی مدیریت محلی بوده که نشان دهنده فراهم شدن بستری مناسب برای ایجاد روحیه همدلی ، همبستگی، تعاون و کار جمعی و تلاش دلسوزانه و تامین خواسته های مردم با استفاده از توان خودشان در اداره امور می باشد.
️بی شک برای شوراها هیچ هدفی مقدس تر از خدمت صادقانه ، متعهدانه و بی منت به مردم در حوزه ی انتخابیه نمی باشد و این بهترین پاسخ به اعتماد مردم و حضور ارزنده در پای صندوق های رای است .
حال ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه ، روزملی شوراها ، به همه همشهریان عزیزکه صاحبان و اعضای اصلی شورای اسلامی شهروروستا هستند و همچنین منتخبانشان ، برای همه این عزیزان در مسیر سعادت بخش خدمت رسانی خالصانه و پیگیری صادقانه امور مردم آرزوی توفیقات روز افزون داریم .
️شوراهای اسلامی شهر،بخش وروستا،تمام توان خود را برای مطالبه ی حق مردم فهیم،قدرشناس ومظلوم منطقه درجهت خواست انهادربحث بهداشت،راهها،کشاورزی ودامپروری ،توسعه روستا،صنعت ومعدن ،اشتعال ،….ودر راس های اینها ارتقاء بکاربسته است.
شوراهای اسلامی شهر،بخش،روستا وعشایربخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن