⭕️پروژه نخ نمای آشوب در ایران! درست در همین برهه ای

⭕️پروژه نخ نمای آشوب در ایران!

درست در همین برهه ای که در آن قرار داریم، اسرائیل با محوریت ایران به طرز مشهودی رو به زوال و آمریکا در صرافت ترک اجباری منطقه است؛ تحولات بزرگی، که ایران توانسته برای تحقق اش حتی روسیه و چین را در بخش هایی از آن با خود همراه کند!

‏این اتفاق افتاده، چین و روسیه اقناع شده اند، جبهه مقاومت تقویت و اشراف کامل و دقیقی وجود دارد. اکنون سرنوشت منطقه در گروِ هوشیاری ملت ایران است!
از طرفی اما نظام جمهوری اسلامی با مشکلاتی در داخل هم روبرو است؛ گرانی امان مردم را بریده و برای علاج این بیماری خطرناک باید کاری کرد!

‏در کنار این گرانی، مشکلات عدیده دیگری هم هست که ریشه در عملکرد گذشتگان و سیاستهای غلط قبلی دارد؛ از طرفی هم اوضاع را با توجه به شرایط دشوار جهانی، تحریمها و عوارض سوء مدیریت در دوران ۸ ساله روحانی، نمیشود و نباید سرسری گرفت!

‏کشوری که حالا میرود تا جمعیتش به ۹۰ میلیون نزدیک شود نمیتواند این اقتصادش باشد، و اساسا رئیسی هم نیامده تا مثل سایر روسای جمهور ۴ سال اول را به رفتار نمایشی و یا به قول معروف “زود بازده” اما کم عمق و بی اثر سپری کند، و ۴ سال دوم که عرصه تنگ تر شد بگوید نگذاشتند کار کنم!

‏او میخواهد سنت شکنی کند و یک بار برای همیشه دست به کاری بزرگ اما اساسی بزند؛ او دنبال محبوبیت نیست؛ حاضر است ۴ سال دشنام بشنود، بد و بیراه و بی تقوایی مخالفین را تحمل کند، حتی ۴سال دوم را هم از دست بدهد، اما با تغییر ریل های مصیبت بار گذشته کشور را در ریل جدید پیشرفت قرار دهد.

‏این کار شدنی است، اما تبعاتی هم دارد؛ مانند یک جراحی میماند که درد دارد اما در نهایت منجر به درمان یک غده خواهد شد. ولی نکته اساسی که ما مردم باید به آن توجه کنیم این است که این اقدامات نمیتواند بیش از این به تاخیر بیفتد؛ یعنی در گذشته به اندازه کافی تعلل صورت گرفته است.

‏این البته ماموریت کل نظام است، که میبایست بدست رئیس جمهوری صبور، مظلوم و آرام صورت بگیرد؛ کسی که خود از مردم باشد، درد مردم را بفهمد، با ولنجک نشینی و لکسوس سواری بیگانه باشد و تا درمان این درد بزرگ تندی های مردم را تحمل کند و در پاسخ به آنها بی احترامی ننماید؛
درست مثل رئیسی!

‏با توجه به آنچه در بالا آمد، ما دو پروژه مهم در دست داریم؛ یکی منطقه ای و جهانی، و دیگری داخلی! پروژه مهم تر در نگاه کلان به هزاران دلیل، آن اولی است، و دومی در اولویت بعدی قرار دارد؛ اما بی عملی دولتهای گذشته کار را بجایی رسانده که عوام الناس دیگر توان تشخیص ندارند.

‏مردم از این جهت زندگی دشواری را میگذرانند، که در ۸ سال گذشته نه در حوزه کشاورزی و دامپروری، نه در حوزه آب و برق و نیروگاه، و نه در حوزه مسکن و اشتغال و اینترنت، هیچ اتفاق مثبتی صورت نگرفته و همه این نارسایی ها به همراه خشم انباشته مردم به دولت رئیسی منتقل شده است.

‏نظام جمهوری اسلامی، و آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور، اکنون باید بتوانند دو پروزه پیش گفته ی داخلی و خارجی را همزمان مدیریت کنند. در عرصه منطقه ای چون راهبری با امثال روحانی نبوده موفقیتها چشمگیر و قابل مشاهده است. اما در حوزه داخلی چون حجم ویرانیها زیاد است کمتر دیده میشود!

‏۱۱- در همین ۹ ماهی که رئیسی دولت را به دست گرفته، استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه متوقف شده، روند تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران متوقف شده، حقوق کارگران و کارمندان بدون تاخیر پرداخت میشود، و ماهانه ده هزار میلیارد از بدهی های دولت روحانی نیز پرداخت میگردد.

‏اینها را بگذارید کنار موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، دور زدن تحریمها و باز پس گیری منابع ایران در خارج، عضویت در شانگهای، بهبود اوضاع بورس نسبت به قبل و صدها اقدامات مثبت دیگر؛ آن وقت خواهید فهمید این دولت در یک فرصت ۹ماهه علیرغم حجم وحشتناک ویرانیها چه کار بزرگی کرده است.

‏با این وجود غربگرایان داخلی و معاندین خارجی بصورت هماهنگ در حال تخریب نظام و دولت اند و میکوشند تا مردم را علیه حاکمیت بشورانند! علت، دلسوزی آنها برای ملت نیست، علت را باید در عین الاسد و حومه دمشق و مرزهای فلسطین اشغالی جستجو کرد. دوستان! مالک پشت خیمه معاویه است و دشمن در هراس!

ادامه

‏نه تحریم دیگری مانده که لحاظ کند، نه توانی برای مقابله نظامی دارد؛ اسرائیل همین الان زیر مسائل داخلی فلسطین زاییده، و آمریکا درگیر اوکراین و احتمالا تا چند وقت دیگر تایوان خواهد بود! قحطی کشورهایی که ایران را تحریم کرده بودند فرا گرفته و بحران انرژی و مواد غذایی جدی است!
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن