‍ در ایام دهه کرامت: عطر حرم رضوی با کاروان زیر

‍ در ایام دهه کرامت:
عطر حرم رضوی با کاروان زیر سایه خورشید به روستای ده محمد رسید

✅کاروان زیر سایه خورشید، متشکل از خادمان آستان قدس رضوی با حضور در روستای ده محمد و شرکت در جمع نمازگزاران مسجد این روستا ، این مکان مقدس را به عطر حرم رضوی عطرآگین کردند.

✳️به گزارش رجب زاده خبرنگار صدا وسیما در عشق آباد همزمان با دهه کرامت جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید صبح روز پنج شنبه با حضور در روستای ده محمد مورد استقبال پر شور اهالی این روستا قرار گرفتند

✳️سفیران حرم علی بن موسی الرضا (ع) که پرچم مقدس و متبرک این آستان قدسی را به همراه داشتند در ابتدای ورود خود به روستا مسیر ورودی روستا تا هیات حسینی را زیر بارش سلام و صلوات همراهان و نوای دلنشین ذاکران طی کرده و پس از استقرار در هیات برنامه ها را با کلام شیوای حجه الاسلام فاطمی منش و نوای ذاکر خوش الحان رضوی جناب آقای غنیان پی گرفتند.
پس از پایان مراسم، میهمان و میزبان در کنار پرچم کرامت رضوی قامت به اقامه نماز ظهر بستند.
◀️سپس به ترتیب، به عیادت و ملاقات بیماران رفته و با یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ومعلول و خادم مسجد و هیات دیدار نمودند .
✳️این مراسم با همراهی حجج الاسلام قاسمی فرد و علی پور ، بخشدار محترم، روسای محترم شورای شهر و بخش، فرماندهی حوزه ۲مقاومت بسیج مالک اشتر، صورت گرفت.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن