‍ پنج میلیون زائر ایرانی راهی اربعین این بار نوبت هنرمندان

‍ پنج میلیون زائر ایرانی راهی اربعین

این بار نوبت هنرمندان طبس

هنرمندان طبسی به کمک ستاد عتبات عالیات بیایند

✅جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان طبس گفت: مردم شهرستان طبس در همه موارد در بازسازی عتبات و پیاده روی اربعین پای کار بودند و اکنون می طلبد که هنرمندان طبسی برای تولید محتوا و ثبت این رویداد عظیم به میدان بیایند.

❇️به گزارش طبس نیوز، مهدی مهریان در جلسه یکشنبه ۲۹ خرداد و در جمع کمیته های آموزشی، فرهنگی، اطلاع رسانی و مستندسازی که در محل این ستاد برگزار شد، افزود: با توجه به مردمی بودن ستاد، نیاز به دست توانای هنرمندان در مستندسازی، تهیه پوستر و یا هر گونه تولید محتوای مرتبط با پیاده روی اربعین است.

◀️وی از همه مسئولین فضای مجازی، کانال‌های خبری، صفحه های سرگرمی در طبس دعوت کرد تا در این موضوع مشارکت کنند.

❇️عضو هیات امنای موکب اربعین شهرستان طبس با اشاره به بر پایی موکب ها در ۱۶ شهریورماه، بیان کرد: تعداد ۴۴ درصد موکب ها در کشور ایران و ۵۶ درصد در عراق خواهد بود.

❇️در این جلسه معاون هماهنگ کننده ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با پیش‌بینی تعداد پنج میلیون زائر اربعین از ایران، افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در عراق، برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که پیاده روی در شب انجام شود و در روز زائرین به استراحت بپردازند همچنین دغدغه « آب سرد» از دیگر مشکلات ما در اربعین امسال خواهد بود.

❇️جواد زمانی با اعلام اینکه، دستگاه یخ ساز، سردخانه، ژنراتور برق، ۲۰ کولر و چادر اسکان تهیه شده، تاکید کرد: ما می‌توانیم ۱۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی طبخ کنیم و آنچه توسط مردم تهیه شده را در مواقع بحران نیز در هر جا و مکانی استفاده شود.

خبرنگار: ساره نجفی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن