#آبرسانی_پایدار_به_دهستان_منتظریه #تسریع_در_انتقال_آب_تاکید_نماینده_عالی_دولت مهندس علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان


#آبرسانی_پایدار_به_دهستان_منتظریه
#تسریع_در_انتقال_آب_تاکید_نماینده_عالی_دولت

مهندس علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس پیش از ظهر یکشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ از پروژه عملیات انتقال آب از ۴۵ کیلومتری شمال طبس به دهستان منتظریه بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با توجه به بحران آب در منطقه و با هدف تقویت آبرسانی به ۲۱ روستای دهستان منتظریه این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی به منظور کاهش دغدغه مردم در تامین آب آشامیدنی، انشالله تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس رحیمی افزود؛: این پروژه در قالب طرح های محرومیت زدایی است که عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه امام حسن ع وابسته به بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی با سرعت و کیفیت کار جهادی در حال انجام است تا هرچه زودتر مردم دهستان منتظری از این نعمت بزرگ بهره مند شود.

آقای اکبرزاده بخشدار مرکزی، مهندس دوستی مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان، آقای سیفی مدیر آب و فاضلاب و مهندس حیدری رئیس اداره راهداری شهرستان در این بازدید نیز حضور داشتند.
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن