مشکل سونوگرافی در طبس حل می شود محمودآبادی- مدتی است که

مشکل سونوگرافی در طبس حل می شود
محمودآبادی- مدتی است که ساکنان طبسی برای انجام سونوگرافی مجبورند چندین روز در صف باشند و یا خانم هایی که نیاز ویژه به انجام سونوگرافی دارند یا مسافت طبس – بیرجند را طی کنند و یا به شهر های نزدیک تر بروند. که البته شرایط شهر های دیگر هم دست کمی از طبس ندارد. اما به گفته ی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس این مشکل رفع می شود.
شهرستان طبس که یکی از بزرگترین شهرستانهای خراسان جنوبی و البته کشور محسوب می شود با تنگناهای زیرساختی زیادی به خصوص در حوزه ی بهداشت و درمان مواجه است.
یکی از درخواست هایی که اخیرا توسط ساکنان طبس مطرح شده است،حضور متخصص سونوگرافی در بیمارستان است.سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس درباره ی این مطالبه شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قبلا دو پزشک خانم و آقا برای انجام سونوگرافی در بیمارستان حضور داشتند،اما در حال حاضر پزشک خانم در مرخصی زایمان است.
عباس زمانی ادامه داد: پزشک آقا نیز که طرح ایشان تمام شده در شهر طبس مطبی افتتاح کرده و در حال خدمت است،با این وجود چند روز در هفته در بیمارستان حضور دارد.
وی نکته ای که باعث گلایه مندی شده است را مربوط به سونوگرافی های بانوان می داند، چرا که اغلب خانم هایی که تمایل دارند سونوگرافی آنها توسط یک پزشک خانم انجام شود مجبورند به شهر دیگری سفر کنند.
وی این نوید را به شهروندان طبسی داد که پیگیری های لازم از دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده و قرار است دو پزشک زن از بیرجند به صورت شیفتی (هفته ای دو روز )در بیمارستان مستقر شوند و سونوگرافی بیماران سرپایی را نیز انجام خواهند داد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن