‍ برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی جهت آمادگی برای انتخاب رشته

‍ برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی جهت آمادگی برای انتخاب رشته کنکور سراسری در آموزش و پرورش منطقه دستگردان
✅ با حضور ریاست آموزش و‌پرورش و جمعی از کارشناسان ، دبیران ، دانش آموزان دوازدهم و والدین ایشان کارگاه آموزشی آمادگی برای انتخاب رشته کنکور سراسری در آموزش و پرورش منطقه دستگردان در روز یکشنبه نهم مرداد ساعت ۹ صبح در محل سالن همایش اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان برگزار شد .
❇️در این همایش بعد از قرائت قرآن مجید توسط قاری قرآن آقای عبدالله مرادی و مداحی دانش آموز علی شمسایی ، قلی پور ریاست آموزش و پرورش در ابتدا از همه مدیران ، والدین و دانش آموزان جهت حضور و از معاونت آموزشی جهت هماهنگی در برگزاری این کارگاه تقدیرو تشکر کرد.
◀️سپس خطاب به دانش آموزان افزود چنانچه از مشاوران و کارشناسان غیر بومی مشورت گرفتید به هیچ عنوان بدون مشورت با مشاوران بومی و مدیران منطقه و والدین خود انتخاب رشته نکنید . حتما علاقه ، بوم و نیازهای منطقه را در انتخاب رشته مد نظر قرار داده تا بتوانید یک انتخاب رشته منطقی داشته باشید.
❇️در ادامه وی ضمن گلایه از سهمیه های اختصاصی در خصوص بوم منطقه با شهرستان طبس و بشرویه وعشق آباد گفت ما پیگیر هستیم که بخش دستگردان باید ویژه تر دیده شود و حداقل سهمیه ی عشایر ما جدا در نظر گرفته شود .
❇️ در پایان سرکار خانم فاطمه نجفی فرآیند صحیح و اصولی انتخاب رشته ،تحلیل کارنامه کنکور و… را برای حاضرین تبیین کرد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن