حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی در دیدار با آیت‌الله


حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به بیان مشکلات و مطالبات استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سر inایان پرداخت.

نماینده مردم ۴ شهرستان غرب استان و رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این دیدار که نمایندگان و استانداران استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی حضور داشتند؛ خواستار تمرکززدایی و افزایش اختیارات تقسیم اعتبارات از جمله اعتبارات محرومیت‌زدایی به شورای برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی شد تا به این طریق عدالت بیشتری در ارائه خدمات به مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی ضمن قدردانی از تعامل دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با ارکان مدیریت استان؛ گفت: سفرها و دیدارهای مردمی رئیس جمهور موجب افزایش اعتماد عمومی و کاهش فاصله ملت و‌ دولت شده و از طرفی تدابیر ارزشمند دولت آیت‌الله رئیسی با کشورهای همسایه به تعاملات منطقه‌ای و اقتصادی قوت بخشیده است.

نماینده ۴ شهرستان خراسان جنوبی همچنین خواستار تسریع در عملیات خط انتقال آب خلیج فارس و آغاز عملیات خط انتقال آب عمان به استان شد و این مساله را برای شرق کشور حیاتی برشمرد.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن