‍ برگزاری یادمان لاله های جهاد و شهادت در

‍ برگزاری یادمان لاله های جهاد و شهادت در روستای دهنو بخش دستگردان برگزار شد

✅در مراسمی که با حضور امام جمعه عشق‌آباد و همراهان ،بخشدار ،ریاست آموزش و‌پرورش ،فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ،ریاست اعضای شورای شهر و بخش خانواده شهدا و اهالی محترم روستای دهنو برگزار شد یاد و خاطره ۸شهید منتصب به این روستا گرامی داشته شد .

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در این یادواره به ارزش برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت : برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می شود بنابراین ارتقای محتوا و اثرگذاری این رویدادها ضروری است.
❇️وی افزود : گرامیداشت یاد شهدا سیره عملی آنان را گسترش می دهد و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می کند.

امام جمعه عشق‌آباد در ادامه با اشاره به احساس ادای دین شهدا نسبت به اسلام افزود: شهیدان مسوولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

◀️امام جمعه عشق آباد ادامه داد: هدف شهدا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته های خود در این مسیر گذشتند.

❇️برهانی رئیس شورای اسلامی روستای دهنو گفت به منظور ارج نهادن شهدایی که منتصب به این روستا بودند و در شهرهای دیگر به خاک سپرده شدند یادواره ای برگزار شد تا هم یادی کرده باشیم از این شهدا و هم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم

در این مراسم یاد ۸ آلاله ی جهاد و شهادت منتصب به این روستا گرامی داشته شد
✍رجب زاده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن