#هزارودویست‌وهشتاد_میلیارد_تومان اعتبار محقق شده برای شهرستان طبس در یکسال گذشته/

#هزارودویست‌وهشتاد_میلیارد_تومان اعتبار محقق شده برای شهرستان طبس در یکسال گذشته/ #تعداد_۱۰۵_پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی برای #هفته_دولت در شهرستان طبس

معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان طبس در تشریح برنامه‌های هفته دولت ۱۴۰۱ گفت: امیدوارم مسئولان دستگاه‌های اجرایی از فرصت خدمتگزاری بیشترین استفاده را ببرند و در راستای توسعه و تعالی این سرزمین از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مهندس علی‌اکبر رحیمی افزود: بدهی دولت‌ها از سال‌های گذشته به میزان ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در عمر یکساله دولت آیت‌الله رئیسی پرداخت شد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: در چند ماه گذشته پروژه‌های مختلفی در شهرستان طبس شروع و پایان یافته است و حسب تکلیف استاندار محترم خراسان جنوبی پروژه‌هایی افتتاح می‌شود که کامل و قابل بهره‌برداری باشد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال از ۲ تا ۸ شهریور ۱۴۰۱ تعداد ۹۵ پروژه افتتاح و ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد که حدود ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

مهندس رحیمی گفت: مبلغ ۵۰۸ میلیارد تومان اعتبار متعلق به طرح‌های قابل افتتاح و ۱۷۲ میلیارد تومان مربوط به طرح‌هایی است که در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس تصریح کرد: تعداد ۳۷ پروژه شهری به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان
و ۶۸ پروژه روستایی به ارزش ۳۹۴ میلیارد تومان و نیز چند پروژه توسط بخش خصوصی به ارزش ۸۳ میلیارد تومان از جمله ۱۰۵ طرح مورد اشاره در هفته دولت است که ۱۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در طبس گفت: امسال از تمام دستگاه‌های اجرایی که اعتبارات دولتی را گرفته و هزینه کرده اند و یا طرحی در آستانه بهره‌برداری دارند؛ خواستیم آنچه در #یکسال_گذشته از هفته دولت ۱۴۰۰ تا هفته دولت ۱۴۰۱ جذب کرده‌اند را ارائه کنند.

مهندس علی‌اکبر رحیمی در تشریح اعتبارات جذب، محقق و هزینه شده در یکسال گذشته برای شهرستان طبس گفت: مبلغ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در ۱۰ ماه گذشته وارد شهرستان طبس شده و تاکنون هزینه شده است.

فرماندار ویژه طبس افزود: در حوزه‌های گازرسانی ۳۳۰ میلیارد تومان؛ راه و شهرسازی ۲۴۴ میلیارد تومان؛ آبفای شهری ۱۳۱ میلیارد تومان که مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای حوزه ابفا شامل حال اصلاح شبکه می شود و از محل اعتبارات تملک دارایی استان خراسان جنوبی اختصاص یافته است؛ در مقام اول تا سوم اعتبارات محقق شده هستند.

وی تصریح کرد: در همین ۱۲ ماه گذشته بنیاد مسکن ۸۸ میلیارد تومان؛ راه‌آهن شرق ۶۳ میلیارد تومان؛ بهداشت‌ودرمان ۵۹ میلیارد تومان؛ توزیع برق ۵۴ میلیارد تومان را جذب و در شهرستان طبس هزینه کرده‌اند.

رئیس ستاد هفته دولت خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی مانند شهرداری طبس ۴۸ میلیارد تومان؛ جهادکشاورزی ۴۷ میلیارد تومان؛ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۴۶:۵ میلیارد تومان؛ کمیته امداد امام‌خمینی ۴۳ میلیارد تومان؛ منابع طبیعی ۱۱ میلیارد تومان؛ امور عشایر ۱۲ میلیارد تومان؛ بنیاد شهید ۱۱ میلیارد تومان اعتبار را وارد شهرستان طبس کرده و در پروژه‌های مختلف هزینه شده است.

مهندس رحیمی تشریح کرد: از مجموع اعتبارات جذب شده در یکسال گذشته؛ آموزش و پرورش ۹ میلیارد تومان؛ بهزیستی ۸:۵ میلیارد تومان؛ مخابرات ۷ میلیارد تومان که تنها یک کانکس بحران آن برای تقویت آنتن‌‌هی زمان حادثه ۶ میلیارد تومان ارزش دارد؛ هلال احمر ۶ میلیارد تومان؛ فرودگاه شهدای طبس ۶:۵ میلیارد تومان که شامل تامین روشنایی باند برای امکان پرواز در شب از آن جمله است؛ ورزش و جوانان ۵ میلیارد تومان: دامپزشکی ۴:۵ میلیارد تومان؛ شرکت پخش فرآورده‌ها نفتی ۴ میلیارد تومان؛ میراث فرهنگی ۱ میلیارد تومان؛ فنی و حرفه‌ای ۱:۵ میلیارد تومان؛ شهرداری عشق‌آباد ۱ میلیارد تومان؛ شهرداری دیهوک ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و کتابخانه‌های عمومی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار را جذب و هزینه کرده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان در سفر رییس جمهور محترم و مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان خراسان جنوبی برای ۳ سال اختصاص داده شده است.

مهندس رحیمی از حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام‌جمعه طبس؛ دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و معاونین وی برای پیگیری حقوق شهرستان طبس قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از نگاه ویژه و دلسوزانه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قدردانی کرد و از بهره‌برداری پروژه‌های جدیدی در دهه فجر هم خبر داد که کام مردم را شیرین خواهد.

✍️ سیدابوالفضل حقانی

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن