فرماندار ویژه طبس دولت سیزدهم علیرغم تلاش فراوان اما مظلوم است/

فرماندار ویژه طبس
دولت سیزدهم علیرغم تلاش فراوان اما مظلوم است/ تایید رهبر معظم انقلاب افتخار دولتمردان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد فناوری طبس استفاده و ایده‌های ممکن را اجرایی کنند و به طور یقین در پایان سالجاری با توجه به شعار سال؛  گزارش دقیق همکاری با این مرکز را خواهیم خواست.

مهندس علی‌اکبر رحیمی به جذب و هزینه شدن هزار و سیصد و پنجاه میلیارد تومان در طول ۱٠ ماه در شهرستان طبس خبرداد و افزود: برخی ادارات شهرستان در جذب اعتبارات؛ افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌های جدید موفق بوده‌اند که قدردانی می‌کنم که البته در دولت سیزدهم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ دولت کار و تلاش و امیدآفرینی بوده؛ توقع از مدیران هم همین بود.

نماینده عالی دولت به پیمان شانگهای و عضویت ایران در آن اشاره کرد و این حرکت را پایان آقایی دلار و یورو در خاورمیانه بر شمرد و گفت: برخی که نمی‌خواهند امید در مردم زنده باشد؛ دست‌آوردهای دولت سیزدهم که حتی مورد تقدیر رهبری عزیز بوده را به بهانه‌های واهی به حاشیه رانده اند که شایعه کمبود آب و غذا و مشکلات در عراق و مسیر پیاده‌روی اربعین؛ شایعه عدم سلامتی امام خامنه‌ای و نیز موضوع بانوی سنندجی از این جمله حاشیه‌سازی‌ها بود که همه این دروغ‌ها هر لحظه برملا شد اما اینها نشان از مظلومیت دولت است.

وی افزود: مسئولان ادارات حتی در جمع‌های خانوادگی و دوستانه هم به بیان دست‌آوردها بپردازند و نگذارند واقعیت‌ها و خدمات قربانی دروغ پردازی شود؛ زیرا رئیس جمهور و هیئت دولت و استانداران و فرمانداران و مسئولان فقط برای خدمت تلاش می‌کنند و وارد مباحث حاشیه و سیاسی نمی شوند.

فرماندار ویژه طبس از دستندرکاران موکب حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در شهر کاظمین و در ایام اربعین قدردانی کرد و گفت: خدمات منظم و تمیز و شایسته و مردم محور این موکب موجب افتخار شهرستان طبس بود.

مهندس رحیمی یاد مرحوم «مهدی قلی‌زاده» زائر طبسی در کربلای معلی و عمود ۳۱٠ را گرامی داشت.

وی از اختصاص تسهیلات اشتغال و کارآفرینی توسط کمیته امداد امام خمینی طبس خبرداد.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن