استاندار خراسان جنوبی خبر داد: بررسی مشکلات بخش دستگردان طبس در

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:
بررسی مشکلات بخش دستگردان طبس در سفری ویژه و‌ به صورت میدانی

استاندار خراسان جنوبی از بررسی مشکلات بخش دستگردان در جریان سفری ویژه و به صورت میدانی در آینده نزدیک خبر داد‌.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در دیدار امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دستگردان اظهار داشت: شهرستان طبس و بخش های مختلف آن دچار پراکندگی جمعیتی می باشد که این موضوع هزینه خدمات رسانی به مردم را افزایش داده است.
وی خاطرنشان کرد: یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور، مربوط به راه های استان می باشد که بیشترین حجم آن هم به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد به شهرستان طبس اختصاص یافته است.
استاندار عنوان کرد: از محل اعتبارات سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان به بیمارستان طبس و ساخت آشیانه بالگرد اختصاص داده ایم.
قناعت با بیان اینکه محور مواصلاتی عشق آباد – پیرحاجات در سال جاری تأمین اعتبار می شود، گفت:  از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور و متمم سفر اول، اعتباراتی به بخش دستگردان اختصاص خواهد یافت.
وی به مشکلات مطرح شده در این دیدار از جمله کم‌آبی، مرمت قنوات، راه ها، معادن و احداث بیمارستان درمان بستر اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات مطرح شده در جریان سفر شهرستانی و میدانی استاندار که ویژه بخش دستگردان انجام خواهد شد، بررسی و با حضور مسئولان متولی راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.
استاندار با تأکید بر جذب سرمایه گذار برای رفع برخی مشکلات بخش دستگردان هم گفت: ما هم در این زمینه کمک های لازم را خواهیم داشت تا این بخش به خودکفایی برسد.
قناعت افزود: برای برقرسانی به کارخانه سنگ شکن شهرداری عشق آباد، کمک اعتباری خواهیم کرد تا این طرح در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.
وی متذکر شد: باید از طریق نهادهای انقلابی پیگیری لازم برای جذب اعتبار در راستای رفع برخی از مشکلات بخش دستگردان انجام شود.
استاندار با تأکید براینکه مشکلات معادن بخش دستگردان به صورت درون استانی قابل حل است، خاطرنشان کرد: باید از منافع معادن در راستای رفع برخی گره های بخش و شهرستان استفاده شود.
شایان ذکر است؛ برقرسانی به کارخانه سنگ شکن شهرداری عشق آباد، مرمت قنوات، کم آبی و تکمیل مجتمع‌ های آبرسانی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی، تکمیل راه اصلی عشق آباد – پیرحاجات، احداث بیمارستان محلی، توجه ویژه به عشایر منطقه، اشتغالزایی و رفع بلاتکلیفی معادن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن از مهمترین مشکلات و درخواست های مطرح شده در این دیدار صمیمی بود که برای حل برخی موارد، راهکارهای لازم ارائه شد.

۱۴۰۱/۷/۱۵
‏┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄
روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن