دیدار رئیس شورای اسلامی شهرستان خواف با مدیر کل راه

دیدار رئیس شورای اسلامی شهرستان خواف با مدیر کل راه آهن شرق

احراری رییس شورای اسلامی شهرستان خواف ضمن تبریک انتصاب آقای مهندس حکامی قاسمی به عنوان مدیرکل راه آهن شرق از آمادگی مسئولین این شهرستان بویژه نماینده مجلس،شوراها،دستگاههای امنیتی سیاسی، اجرایی، اقتصادی و… جهت همکاری با این مجموعه خبر داد .

♻️وی همچینن برگزاری جلسات تعاملی و همفکری با مدیر کل راه آهن شرق جهت توسعه این اداره کل بویژه منطقه خواف و سنگان و استفاده بهینه تر از معادن، صنایع و تجارت خواف و سنگان و منطقه مرزی را از برنامه های این شورا عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خواف در این جلسه به منابع خدادادی، ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان در زمینه نیروی انسانی، معادن، سیمان،صنایع مختلف ،همجواری با کشور افغانستان و مزایای خط ریلی جهت حمل و نقل و توسعه آن به سمت مقاصد بارگیری منجمله اصفهان اشاره و کوتاه تر شدن فاصله زمانی مسیر ریلی مبدأ (خواف) و مقصد (اصفهان) از مسیر طبس – خوروبیابانک – نائین، استفاده بهینه تر از ظرفیت موجود، ایجاد ساختار اداری، بومی سازی پرسنل در ایستگاه راه آهن خواف و راه اندازی مجدد قطار مسافری خواف – مشهد را جز مطالبات مردم این منطقه از مجموعه راه آهن کشور و مدیرکل راه آهن شرق دانست.

✅مهندس حکامی قاسمی ضمن تشکر از حضور رئیس شورای اسلامی خواف و برگزاری جلسه در این ایستگاه، از آمادگی راه آهن کشور ، مدیریت و همکاران راه آهن شرق برای همکاری، مشارکت و پیگیری موضوعات مطرح شده خبر داد.

✅مدیر کل راه آهن شرق افزود؛ تسریع، تکمیل و بهره برداری از محور ریلی خواف – هرات یکی از برنامه های دولت، وزارت راه و شهرسازی، راه آهن ج.ا.ا و اداره کل راه آهن شرق می باشد و این سرمایه گذاری و بازدهی اقتصادی آن در زمینه حمل و نقل ریلی ایمن و روان برای افغانستان، ایران و خواف در آتی نمایان و در اقتصاد و توسعه خواف بسیار تأثیرگذار خواهد بود .

لازم به ذکر است که ایستگاه راه آهن خواف زیر مجموعه اداره کل راه آهن شرق و جز مناطق پر پتانسیل حوزه ریلی این مجموعه می‌باشد .

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن