#خوش_خبریم #اهتمام_نماینده_برای_توسعه #تحول_و_توسعه_بهداشت‌ودرمان داروی دردهای بهداشت و درمان غرب خراسان جنوبی؛ تجویز

#خوش_خبریم
#اهتمام_نماینده_برای_توسعه
#تحول_و_توسعه_بهداشت‌ودرمان

داروی دردهای بهداشت و درمان غرب خراسان جنوبی؛ تجویز شد/ احداث بیمارستان در دستگردان و دیهوک/ تامین پزشک متخصص منطقه قطعی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی؛ صبح دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴٠۱ در دیدار با معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ موفق به اخذ مجوز احداث بیمارستان محلی در شهرهای عشق‌آباد و دیهوک شد.

در این دیدارها که دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حضور داشتند؛ موضوع احداث بیمارستان محلی بعنوان مطالبه‌ای ۳٠ ساله در دو بخش دستگردان و دیهوک به طور جدی پیگیری و پس از مکاتبات متعدد و جلسات پیاپی از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا پایان سال جاری نقشه‌های هر دو بیمارستان تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ابلاغ و عملیات احداث آنها آغاز گردد.

وکیل مردم در خانه ملت؛ همچنین از تحویل یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بشرویه خبر داد و گفت: موضوع تامین پزشک متخصص برای بیمارستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در وزارت بهداشت و درمان پیگیری که نتیجه آن دستور معاونین وزیر برای تحقق این مطالبه با نظر مثبت شد.

گفتنی است؛ در کنار اخذ مجوز دانشکده پزشکی فردوس و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری طبس برای ارتقاء به دانشکده پزشکی؛ احداث و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان سرایان؛ اخذ مجوز احداث بیمارستان محلی در دو بخش دستگردان و دیهوک؛ موضوع تحویل فوری دو دستگاه ام ار آی (MRI) به بیمارستان‌های طبس و فردوس به طور جدی در وزارت بهداشت پیگیری و قطعی شده است و طرح توسعه بیمارستان‌های سرایان و طبس نیز به سرعت در دست پیگیری و احداث است که همه این موارد گواهی بر تحول مطلوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی است.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ تهران

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن