. ایشان افزودند اگر این تعداد از مسلمانان وحدت رویه داشته

.
ایشان افزودند اگر این تعداد از مسلمانان وحدت رویه داشته باشند در دنیا همیشه پیروز ند و کسی نمی تواند بر آنها غالب شود
خداوند در آیات دیگری می فرمایند واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا
ریسمان الهی چنگ بزنید و تفرقه نداشته باشید.
ایشان در قسمتی دیگر از بیانات خود بیان کردند ، رسول خدا در حدیثی می فرمایند: برشما باد به جماعت بودن و پرهیز کنید از تفرقه.
اینکه دشمن ما به دروغ و شایعه سازی در غرب کشور و ایجاد شایعه ای در جنوب و شرق کشور و تلاش برای رواج آن ها را دارد هدفش این است که وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد و آشوب هایی به پا کند تا اینکه خودش به اهدافش برسد.
خطیب جمعه عشق آباد در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و فرمود وحدت کلمه قدرت ملت را چند برابر میکند.
نتیجه میگیریم که هدف دشمن در ایجاد تفرقه هم این است که این قدرت را از بین ببرد.
۲: مسئله مهم دیگری که این روزها مطرح است آشوب‌های اخیر این بود که در کشور رخ داد.
مقام معظم رهبری فرمودند این آشوب ها برنامه ریزی داشت. و واقعاً هم همینطور بود.
وی افزودند عده ای در تلاشند که نقش دشمن را در این آشوب ها کمرنگ نشان بدهند که این اشتباه است لذا ما می گوییم رهبری اصلی این آشوب ها به دست دشمن با استفاده از برخی نقطه ضعف های داخلی بود.
این آشوب ها از ۴ ماه قبل در خرداد ماه ۱۴۰۱ در یکی از اندیشکده‌های مهم واشنگتن طراحی شد
این اندیشکده به دولت آمریکا برای رسیدن به منافع خودش در این زمینه پیشنهاداتی می دهد
الف: پیشنهاد می‌کند که تحریم‌ها علیه ایران در حوزه‌های مختلف افزایش پیدا کند
ب: حمایت دسته جمعی همه مقامات آمریکا از آشوب های ایران را پیشنهاد می دهد
ج: سومین پیشنهاد آنها دسترسی ایرانیان به اینترنت ماهواره ای بود که از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود برسند
د: به دنبال گشوده شدن پرونده حقوق بشر در ایران هستند تا به این بهانه بتوانند نیروهای امنیتی نظامی و قضایی ایران را تحریم کنند
ه: با ایجاد رسانه های جعلی توسط ربات ها و هوش مصنوعی در تلاشند تا اخبار دروغ را به افکار عمومی منتقل کنند
خطیب جمعه عشق آباد در ادامه افزودند ،البته اروپایی ها هم در این آشوب ها نقش هایی داشتند از جمله اینکه برخی از کشورهای اروپایی شهروندان خودشان را بدون هیچ توضیح روشنی از خاک ایران فراخواندند و از آنها خواستند تا ایران را ترک کنند و این کار آنها باعث سوالات زیادی برای افکار عمومی در داخل و خارج کشور شد. و برخی از رخداد های کوچک را در تحریک افراد معترض بزرگ کردند و…

خطیب جمعه عشق آباد در ادامه فرمودند :دشمن با استفاده از اهرم های خودش یعنی شایعه سازی و دروغ در فضای مجازی می خواهد افکار عمومی را مشوش کند تا بدین واسطه نسبت به آینده کشور سیاه نمایی کند مرد و جوانان عزیز ما را نسبت به آینده ناامید کند.
علت چیست؟
دشمن میخواهد با این آشوب ها به مردم عزیز ما بفهماند که حمایت از انقلاب و اسلام برای مردم هزینه دارد و اینکه اقدامات امیدبخش دولت سیزدهم را خنثی کند چون دولت سیزدهم بدون معطل ماندن برای برجام ضمن اصلاحات اقتصادی وفعاال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی با سیاست نگاه باز به تمام دنیا دنبال اهداف بزرگ اقتصادی است که در آینده ای نه چندان دور مردم عزیز ما اثرات آن را خواهند دید و این برای دشمن قابل تحمل نیست لذا نقشه آشوب در این کشور را می کشد.
مقام معظم رهبری فرمودند خطاب به دولت که دولت به کارهای خودش ادامه دهد و سرگرمی این آشوب ها نشود …..
حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد به اقدامات دولت سیزدهم اشاره کرد و فرمودند ،از جمله اقدامات بزرگ دولت سیزدهم فعالسازی ترانزیتی شمال به جنوب است ایران از این رهگذر می تواند درآمد خوبی داشته باشدو مقدار زیادی از تحریم‌ها را خنثی کند لذا این برای دشمن قابل تحمل نیست در همین آشوب‌های اخیر به دفتر های همکاری تجاری ایران و چین و هند در بندر چابهار حمله می کنند و آنها را آتش میزنند. تا این ظرفیت عظیم را از بین ببرند.

لذ ا ما باید به این توجه داشته باشیم که مشکلات داخلی ایران بهانه ای است که دشمن می‌خواهد به واسطه آنها به اهداف شوم خود برسد.
خطیب جمعه عشق آباد در پایان از خواهران بسیجی تشکر کرده و فرمودند : ما از همه خواهران مومنه و بسیجی شهرمان به خاطر این حرکت خودجوش که در دفاع از ارزش های ناب اسلام و انقلاب بود تقدیر و تشکر می کنیم که با این حرکت خودشان مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان به این نظام اسلامی زدند و دعا می کنیم که مشمول دعای حضرت زهرا سلام الله علیها قرار گیرند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن