مدیرکل راه آهن شرق: اعتبارات خوبی اخذ شده و پروژه

مدیرکل راه آهن شرق:

اعتبارات خوبی اخذ شده و پروژه های زیادی در حال انجام است

مدیرکل راه آهن شرق گفت: در چند ماه گذشته توانسته ایم اعتبارات خوبی را اخذ کرده و پروژه های زیادی تعریف شده است.

✅ به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: مهندس حکامی قاسمی به همراه معاونان و سایر همکاران در اولین روز هفته حمل و نقل با سایر روسای ادارات حمل و نقلی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دیدار کردند.

♦️ مدیرکل راه آهن شرق در این دیدار به بیان بخشی از فعالیت های در دست اقدام این اداره کل پرداخت و گفت: سازه فضایی ایستگاه راه آهن طبس مراحل پایانی را می گذراند و دستگاه ایکس ری که از برندهای معتبر و به روز می باشد نیز در این ایستگاه نصب شده است.

وی افزود: آسانسور سکوی مسافری نیز نهایی شده و‌ تا یک ماه دیگر این پروژه به اتمام می رسد.

مهندس حکامی گفت: در ایمن سازی ترانشه ها ۳۴ میلیارد تومان و ۱۷ میلیارد تومان هم در زمینه پروژه های ساختمانی اعتبار جذب شده است.

❇️ وی ادامه داد: در خصوص آب رسانی به ایستگاه ها نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

مدیرکل راه آهن شرق گفت: در طبس با اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان مجوز سوله چند منظوره اخذ شده است و در خصوص منازل سازمانی که از مطالبات همکاران بود نیز فاز اولیه آن با ۱۲ واحد به مشاور سپرده شده و جانمایی آن در طرح جامع ایستگاه طبس دیده شده است.

⬅️ وی افزود: برنامه محوطه سازی ایستگاه طبس را در دست اقدام داریم تا ضمن حفظ زیبایی محوطه نیازهای دسترسی مسافران و همکاران از یکدیگر تفکیک شده و سهولت دسترسی مسافران به سالن انتظار و سکوی مسافری حاصل گردد و در زمینه به روز شدن تجهیزات مدیریت ترافیک محور هم اعتبارات و تجهیزات به روز مطالبه و اخذ گردیده است که به زودی نصب خواهد شد که انجام این پروژه ها هزینه های نگهداری را کاهش خواهد داد.

مهندس حکامی گفت: ساختمان اداری سنگان کلید خورده و در خواف نیز در حال انجام است.

✍ روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

#راه_آهن_شرق
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن