‍ تحول در دیهوک به گزارش روابط عمومی

‍ تحول در دیهوک

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ؛ جلسه پرسش و پاسخ مردمی با حضور جمع پرشور مردم بخش دیهوک ، حجت الاسلام استاد امام جمعه دیهوک ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه در مسجد جامع قدس دیهوک برگزار شد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چند مسئله که به عنوان خادم شما مردم بوده ام پیگیری کردم افزود : در بحث راه ها ، بهداشت و درمان ، آب ، مسکن و برق این مسائل را به جدیت در کنار مسئولین تا وصول مطالبات مردم آن را پیگیری می کنیم .

وی در ادامه بیان کرد: توجه جدی به مسائل و مناطق محروم شرق کشور در سند توسعه کشور با یک تحول جدی صورت خواهد گرفت.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به عملکرد دولت از روز اول تا هفته دولت امسال در شهرستان طبس گفت : ۱۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف از جمله راه ، آب ، مسکن ، برق ، بهداشت و درمان ، گاز و حوزه های دیگر در پروژه های عمرانی و خدماتی به مردم خدمت رسانی داشته است.

وی عنوان کرد : ردیف اعتبار ملی مستقل راه طبس – دیهوک با پیگیری حجت‌الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معتمدیان استاندار وقت و داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در قانون بودجه کشور قرار گرفت .

رحیمی تصریح کرد : به دنبال تحول در بخش دیهوک با کمک مسئولین ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم در شوراها بخش دیهوک هستیم .

‏┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄
روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن