یادآوری های مهم‌ وکاربردی برای داوطلبان کنکور سراسری (نوبت دیماه

یادآوری های مهم‌ وکاربردی برای داوطلبان کنکور سراسری (نوبت دیماه سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱)

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار الزامی است.

۲- شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح­ ها راس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) و بعد از ظهرها ساعت ۱۴:۳۰(دو و نیم بعد از ظهر) آغاز می­گردد و درِ حوزه­­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰(دو بعد از ظهر) بسته خواهد شد. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن درِ حوزه ­های امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی و *یا* اصل شناسنامه عکس­دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشد.

۴- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند،هندزفری و …)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند دارای تبعات زیر خواهد بود:

۱-۴- به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ز» آمده است، رفتار خواهد شد.

۲-۴- درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۳-۴- تأکید می شود همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۵- متقاضیان‌ علوم و معارف اسلامی با توجه‌ به‌ انتخاب نوع دفترچه سوالاتی که در بند ۳۸ تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، در جلسه آزمون به آنها دفترچه اختصاصی مورد درخواست تحویل خواهد شد.‌

۶- متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ باید مدرک دیپلم خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۲ دریافت نمایند.

متقاضیانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ موفق به اخذ مدرک دیپلم نشوند، در صورت‌ شرکت و قبولی در آزمون‌، قبولی آنان لغو خواهد شد.

تبصره: در صورت قبولی متقاضی در رشته‌هایی که پذیرش آنها از نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز می‌گردد(منظورم ترم تحصیلی بهمن ماه می باشد) به شرط دریافت مدارک تحصیلی فوق تا تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲، ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنان در رشته قبولی بلامانع خواهد بود.
۷_در آزمون امسال سوالات عمومی از دفترچه آزمون حذف شده ودفترچه آزمون فقط شامل سوالات اختصاصی خواهد بود.
۸_در کنکور دی ماه ۱۴۰۱، امکان انتقال حوزه امتحانی ، ثبت نام جدید و تغییر گروه آزمایشی فراهم نمی باشد.

━━━━━━
✍ روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن