نماز جمعه این هفته عشق‌آباد به امامت حجت الاسلام و

نماز جمعه این هفته عشق‌آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه اقامه شد
حجت الاسلام والمسلمین تهران جمعه آباد در ابتدای خطبه دوم از نیروهای خدوم شرکت گاز تشکر کرد و گفت :لازم میدانم که در ابعاد از نیروهای خودم شرکت گاز که در این چند روز به طور شبانه روزی در کنار مردم عزیز ما خدمت کردند تقدیر وتشکر کنم وهمچنین از مردم عزیزمان که به توصیه های این عزیزان گوش دادند و در مصرف گاز صرفه جویی کردند تقدیر وتشکر کنم.چون در همین بحث هم عناصر ضد انقلاب می خواستند با ترغیب مردم ما به زیاد مصرف کردن ودر نتیجه کم امدن گاز نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشند که الحمد لله با صبوری مردم عزیزمان ومصرف بهینه الحمدلله خوب مدیریت شد.
دشمن از هر طریقی برای اینکه بخواهی ضزبه بزند وارد می شود.وباید مواظب بود.
در قرآن کریم شناخت دشمن و بیان شیوه‌های مقابله با آن یکی از مباحث مهمی است که بیان شده است. إِنَّ الَّذینَ کَفَروا یُنفِقونَ أَموالَهُم لِیَصُدّوا عَن سَبیلِ اللَّهِ ۚ فَسَیُنفِقونَها ثُمَّ تَکونُ عَلَیهِم حَسرَهً ثُمَّ یُغلَبونَ ۗوَالَّذینَ کَفَروا إِلىٰ جَهَنَّمَ یُحشَرون «آنها که کافر شدند، اموالشان را برای بازداشتن (مردم) از راه خدا خرج می‌کنند؛ آنان این اموال را (که برای به دست آوردنش زحمت کشیده‌اند، در این راه) مصرف می‌کنند، امّا مایه حسرت و اندوهشان خواهد شد؛ و سپس شکست خواهند خورد؛ و (در جهان دیگر) کافران همگی به سوی دوزخ گردآوری خواهند شد.
امروز مؤثرترین سلاح بین‌‌المللی که دشمنان و مخالفین، برعلیه ما به کار می گیرند سلاح تبلیغات است؛ سلاح ارتباطات رسانه‌‌ای است. امروز این قوی‌‌ترینِ سلاح است که می توان به وسیله آن افکار جامعه را تسخیر کرد.
وی افزود : در این زمان ما دیدیم که دشمن با تبلیغات سو علیه نظام اسلامی سعی در ایجاد فتنه و آشوب وسرنگونی نظام اسلامی را داشتند که به لطف خدا و رهبری حکیم انقلاب وبیداری مردم عزیزمان در این مرحله به نتیجه ای نرسیدند.لذا دشمن در این مرحله هزینه کرد ولی ضربه خورد.غربی‌ها که اکنون فرصت آشوب‌ها را از دست داده‌اند با تغییر راهبرد، در صدد گشودن مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند.
خطیب جمعه عشق آباد در ادامه به راهبردهای غرب برای محاصره دیپلماتیک ایران در دوران پساآشوب اشاره کرد و گفت راهبرد اصلی آنها برای حذف کانال‌های دیپلماتیک بود
کمپینی برای اخراج سفرای جمهوری اسلامی و نمایندگان آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی واقعی در این کشور آغاز شد. این کمپینی که خطاب به وزرای خارجی بریتانیا، کانادا، آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه و ایتالیا است، با اشاره به‌آشوب‌های داخلی ایران، از مردم این کشور می‌خواهند که «سفرای جمهوری اسلامی یا نمایندگان آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی» را فورا بخوانند و آنها را از کشور خود اخراج کنند. این کمپین هم اکنون ۹۸ هزار امضا دارد. رئیس کمیته روابط خارجی مجلس عوام بریتانیا که ادعای ضد ایرانی دارد، در ادامه تکمیل محاصره دیپلماتیک ایران در این مجلس اعلام کرد: «ما باید کاردار سفارت جمهوری اسلامی را از بریتانیا اخراج کنیم و سفرای خود را از ایران فرابخوانیم.» همچنین لندن به‌بهانه‌های مختلف، گروه‌های موجود را به‌خیابان آورده و یکی از خواسته‌ها تعطیلی سفارتخانه‌های ایران در اروپا بوده است.

ایشان راهبرد دوم را حمله و خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران دانست و افزود : جستجوی بعدی محاصره ایران، حمله به‌ بازوی نظامی ایران است. روزهای اول سال جاری میلادی بود که روزنامه تلگراف انگلیس خبر داد که این کشور سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد. در همین زمینه، تعدادی از اعضای آلمان نیز از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا خبر دادند. همچنین بیش از ۴۰ سناتور فرانسه طرحی را تشکیل دادند که اتحادیه اروپا را به‌ترک برجام، تروریست شناختن سپاه پاسداران، بستن بانک‌های ایران در اتحادیه اروپا و بستن حریم هوایی روی ایران ملزم می‌کند.
سپاهی که در بحران های مختلف اعم از سیل، زلزله وایجاد امنیت در این کشور صادقانه به مردم خدمت کرده وهمیشه در خط مقدم بوده است . حال تروریست این نیروی خدوم ماست یا شما که در این منطقه گروههایی امثال داعش در این منطقه به وجود اوردید تا خون مرد مظلوم مسلمان وغیر مسلمان را بریزند وآنها را آواره کنند.بله شما می خواستید از این طریق به اهداف پلیدتان برسید که توسط همین سپاه سیلی خوردید والان عصبانی هستید ما می گوییم عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن