بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی، از فردا

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباس زاده با اعلام این خبر در حاشیه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه، با برگشت ساعت کاری به روال عادی، فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و … ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.
وی با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان تصریح کرد: با عنایت به این که تمامی دستگاه ها از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده می کنند ، لذا محدودیت کاهش زمان فعالیت ادارات حسب مصوبه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان حذف می شود و همه دستگاه ها به روال شرایط عادی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
معاون عمرانی استاندار از محدودیت هایی گفت که در شرایط افت فشار و در راستای مدیریت مصرف انرژی اعمال شده بود و اظهار داشت: در شرایط بحرانی دو سه هفته قبل، درخصوص استفاده صنایع از گاز، محدودیت هایی اعمال شد که از هفته گذشته این محدودیت ها برای صنایع کوچک و رده سومی برداشته شد.
عباس زاده با تأکید بر این که برای هفته جاری و از فردا، محدودیت های اعمال شده ویژه صنایع بزرگ هم تقلیل می یابد، ادامه داد: این صنایع می توانند با ظرفیت ۵۰ درصد از انرژی گاز برای سوخت واحد تولیدی خود استفاده کنند.
وی متذکر شد: با این تصمیم، کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی استان عملاً می توانند از ظرفیت انرژی گاز برای تولید استفاده نمایند.
سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی استان با قدردانی از همراهی مردم با مصوبات ستاد مدیریت مصرف انرژی و دقت نظری که در مصرف گاز صورت گرفت، اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم در بحث صرفه جویی در مصرف گاز و شرایط دمایی بهتر در روزهای آینده، شاهد برطرف شدن کلیه محدودیت ها باشیم.
عباس زاده متذکر شد: علیرغم بهتر شدن شرایط، همچنان بر صرفه جویی در مصرف گاز و برق تأکید داریم.

۱۴۰۱/۱۱/۱۱
‏┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄
روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن