سرپرست راه آهن شرق: رشد ۵۴ درصدی جابجایی مسافر

سرپرست راه آهن شرق:

رشد ۵۴ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شرق

سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.

✅ به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: مهندس علی حکامی قاسمی با بیان اینکه در سال جاری ۲۹۷ هزار و ۲۲۱ نفر توسط این اداره کل جابجا شده اند گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۹۳ هزار و ۳۱۸ نفر جابجا شده بودند ۵۴ درصد رشد دارد که نشان از استقبال مسافران و تلاش کارکنان این اداره کل دارد.

♦️ وی افزود: قطارهای مسافری کرمان – مشهد (هر روزه )، بندرعباس – مشهد( هرروزه)، یزد – مشهد (هرروزه)، شیراز – مشهد (روز در میان)، طبس – تهران و خواف – تهران (هر چهار روز ) در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

❇️ سرپرست اداره کل راه آهن شرق ادامه داد: در حال حاضر سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل از قطارهای کمربندی و عبوری ۲۰۴ صندلی به صورت رفت و برگشت می باشد که امکان جابجایی مسافران تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی نیز وجود دارد که شهروندان سایر شهرها می توانند با خودرو به طبس مراجعه کرده و با پارک وسیله نقلیه در پارکینگ های موجود ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطارهای با کیفیت مناسب در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند و با اشاره به فضای فیزیکی مناسب و جایگاه مطلوب ایستگاه های این اداره کل گفت: در حال حاضر دفاتر فروش بلیت های قطار در اکثر شهرها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

✍ روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

#راه_آهن_شرق

#ایران_استوار_۴۴_سال_افتخار

#فجر۴۴

عشق آباد خبر در
کانال تلگرام
t.me/eshkabar
پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن