وقتی رئیسی دست تو لونه زنبور می کنه و مخالفان

وقتی رئیسی دست تو لونه زنبور می کنه و مخالفان نظام برای عدم موفقیت دولت،دلار رو بالا و پایین میبرن،حیله ای که دیگر اثر ندارد

دلار زدایی علت نگرانی جهانی از سفر ‎رئیسی به چین

کاظم جلالی «سفیر ایران در روسیه» گفت: از آنجا که تاکنون ۶۰٪ مبادلات تجاری روسیه – ایران، به ریال و روبل انجام میشود، دولت مصمم است که در سال آتی، سهم ۴٠ درصدی دلار را به صفر برساند و این یعنی ضربه محکم به پیکره ی دشمن و کمک عظیم به اقتصاد ایران.

ایالات متحده آمریکا میدونه که اگر دولت مردمی آیت الله رئیسی به این مسیر ادامه بده، روبل به جای دلار، ارز اصلی مبادله‌ای در میان کشورهای اتحادیه اوراسیا خواهد شد و در سازمان شانگهای درکنار ارز یوآن چین، از روبل و ریال استفاده خواهد شد.

با توجه به تاکید دکتر رئیسی به اجرای قرارداد مهم و پُر از منفعتِ ۲۵ ساله با ‎چین در این سفر، آمریکا نگران حذف سریع و ۱۰۰٪ ‎دلار ازمبادلات ایران – چین و جایگزینی ارزهای ملی برای خنثی سازی نقش دلار در منطقه،جهان و سپس افزایش ارزش پول ایران میباشد که سبب ضربه مهلک به آمریکا و بهبود اوضاع اقتصادی ایران خواهد شد.

✍پس یواش یواش ارزش پول ملی ایران بالا میره و آروم آروم اوضاع اقتصادی ایران که نتیجه خرابه ایست که روحانی تحویل داد ،بهبود خواهد یافت و اقتصاد ایران، جان دوباره خواهد گرفت

پس اصلا نگران نباشید فقط کمی صبور باشید. ضمن آنکه دولت مردمی را دعاکنید که بتواند خرابه های چهل ساله ای که از اصلاح طلبان تحویل گرفته را آرام آرام،آباد کند.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن