امام جمعه طبس ؛ مردم و مسئولان دقت لازم را

امام جمعه طبس ؛ مردم و مسئولان دقت لازم را در مصرف آب و برق داشته باشند

با توجه به فصل گرم سال، مردم و مسئولان باید دقت لازم را در مصرف آب و برق را داشته باشند تا وارد بحران کم آبی یا خاموشی نشویم.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان طبس؛ پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۹خرداد) شورای فرهنگ عمومی طبس با دستورکار تشکیل کمیته های شورای فرهنگ عمومی و فرهنگ سازی پرهیز از تجمل گرایی و اسراف با محوریت صرفه جویی در مصرف آب و برق، در محل نهاد امامت جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی گفت:اسراف و تبذیر موضوعی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کرده اند و در مورد مصرف آب، برق وگاز هشدار داده اند.

امام جمعه طبس افزود:متاسفانه کشور ما با جمعیت ۸۵ میلیونی خود، در مصرف حامل های انرژی، نسبت به کشورهایی که جمعیت آنها از ما بیشتر است، آب ، برق و گاز زیادی را مصرف و در واقع اسراف می کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی طبس بیان داشت:حامل های انرژی در ایران نسبت به دیگر کشورها با قیمت پایین تری محاسبه می شود و این نباید باعث شود که ما در مصرف آن زیاده روی کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تاکید کرد: با توجه به فصل گرم سال ، مردم و مسئولان ، دقت لازم را در مصرف آب و برق را داشته باشند؛ تا وارد بحران کم آبی یا خاموشی نشویم .

وی در پایان گفت:علاوه بر راهکارهایی که برای صرفه جویی در مصرف آب و برق وجود دارد؛ اصلاح شبکه آب نیز یکی از کارهایی است که باید در دستورکار قرار گیرد.

لازم به ذکر است: تشکیل کمیته های رصد، هویت ایرانی اسلامی، اخلاق و سبک زندگی، خانواده و جمعیت ونیز فضای مجازی به تصویب شورای فرهنگ عمومی طبس رسید.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن