‍ بسم الله الرحمن الرحیم امام صادق علیه السلام : الزّارِعُونَ

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه السلام :

الزّارِعُونَ کُنُوزُ الأنامِ، یَزرَعُونَ طَیِّبا أخرَجَهُ اللّه ُ عزّ و جلّ ، و هُم یومَ القِیامَهِ أحسَنُ الناسِ مَقاما ، و أقرَبُهُم مَنزِلَهً ، یُدعَوْنَ المُبارَکِینَ .

کشاورزان گنجهاى مردمند ، بذر پاکیزه اى را مى کارند که خداوند عزّ و جلّ آن را برآورده است . مقام آنان در روز قیامت از همگان بهتر و قرب و منزلتشان از همه بیشتر است و «مبارک» خوانده مى شوند

کشاورزان عزیز و پر افتخار خطه زرخیز دستگردان

سلام و احترام

شما حقیقتاً پرافتخارترین ، ارزشمندترین و مهم ترین قشر جامعه محسوب می شوید چرا که با کوشش و تلاش و مجاهدت ضمن کسب پاکیزه و حلال ، نسبت به فراهم آوردن رزق افراد جامعه اهتمام می ورزید .

هر چند گاهی سختی ها و بی مهری ها دل پر مهر شما را می رنجاند اما این ، ذره ای از بزرگی ، ارزش و اهمیت شغل و خدمت شریف شما نخواهد کاست .

کشاورزی و دامداری ، این شغل شریف و الهی در ارتباط مستقیم با سلامت و امنیت غذایی جامعه بوده و ضمن اهمیت غیر قابل انکار ، نیازمند به روز شدن و تلاش مدیریتی برای کاهش فعالیت های یَدی و در مقابل ، افزایش اقدامات فکری و حرکت به سمت روش ها و رویکردهای علمی به منظور جهش حداکثری بهره وری با بهره گیری از تمام منابع و ظرفیت هاست .

آنچه امروز نیاز مبرم جامعه کشاورز ماست ، افزایش آگاهی ، بهره مندی از آموزش های نو ، افزایش روحیه همدلی و همکاری ، تغییر نگرش و گذار از برخی روش های سنتی و حرکت به سوی هم افزایی و نوآوری های علمی برای استفاده بهینه از منابع ذی قیمت آب و خاک در جهت

افزایش توان و قدرت تأمین غذایی
توسعه و گسترش اشتغال پایدار
استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود
کمک به تقویت بنیه اقتصادی کشور
است

که این مهم تنها با همراهی و همفکری کشاورزان پرتلاش با مدیران فرهیخته و متخصص در عرصه راهبردی کشاورزی محقق خواهد شد .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی این مناسبت را خدمت همه‌ی تلاشگران این عرصه اعم از کشاورزان پرتلاش و مدیران و متخصصان کشور عزیزمان بویژه منطقه زرخیز دستگردان ، تبریک عرض نموده ، امیدوارم با همت و تلاش و همگرایی شاهد پیشرفت شایسته در این زمینه برای اهالی شریف و منطقه ارزشمندمان باشیم .

خدمتگزار مردم شریف خطه زرخیز دستگردان – مهدی شمسایی

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن