‍ #تجدید_میثاق_با_#ولایت ✅ دیدار بخشدار دستگردان و مسئولین ادارات و نهادهای

‍ #تجدید_میثاق_با_#ولایت

✅ دیدار بخشدار دستگردان و مسئولین ادارات و نهادهای بخش با امام جمعه موقت شهر عشق آباد به مناسبت اولین روز از هفته دولت
در مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲

✍️ به مناسبت هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شمسایی بخشدار دستگردان به همراه مسئولین ادارات و نهادهای بخش با حضور در دفتر امامت جمعه، با حجه الاسلام و المسلمین رجب زاده امام جمعه موقت شهر عشق آباد دیدار کردند.

شمسایی در این دیدار بیان اهمیت نهضت امام خمینی رحمه الله علیه و تفاوت های بنیادین در حوزه های مختلف در قبل و بعد از انقلاب ، تقویت عزت نفس و باور به توانایی ملی برای رشد و تعالی و پیشرفت همه جانبه و حرکت مقتدرانه قطار پیشرفت و ترقی کشور با تلاش فرزندان ایران عزیز اسلامی را نتیجه همان باور الهی دانست و ضمن قدردانی از خدمات همه‌ی دولت ها، رویکرد دولت انقلابی سیزدهم را فعالیت های میدانی ، جهادی و بی وقفه دانست و بر همین اساس آینده این کشور و نیز چشم انداز منطقه زرخیز دستگردان را بسیار روشن و امیدبخش ارزیابی کرد .
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های خادمان مردم در ادارات و نهادها بر تلاش و کوشش جهت گره گشایی از مردم و عملکرد منصفانه در مواجهه با ارباب رجوع تأکید کرد .

حجه الاسلام و المسلمین رجب زاده امام جمعه موقت عشق آباد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش مسئولین بخش در رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف ، خدمت خالصانه را یک نوع عبادت برشمرد و به مسئولین توصیه نمود در جهت رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن