‍ ✅ بازدید بخشدار دستگردان به همراه معاون توسعه دانشگاه

‍ ✅ بازدید بخشدار دستگردان به همراه معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و ریاست مرکز بهداشت شهرستان طبس از مرکز خدمات جامع سلامت شهر عشق آباد
در مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

✍️ به گزارش روابط عمومی بخشداری دستگردان؛ صبح امروز شمسایی بخشدار دستگردان به اتفاق شریف زاده معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و زمانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان طبس از قسمت های مختلف مرکز جامع خدمات سلامت شهر عشق آباد بازدید و با دکتر نوری مسئول این مرکز و پرسنل حوزه اداری و درمانی نیز دیدار و ضمن عرض خدا قوت ، از زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان تقدیر و تشکر نمودند .

در ادامه از پانسیون و ساختمان جدید و در حال احداث مرکز خدمات جامع سلامت عشق آباد بازدید و از نزدیک شاهد روند پیشرفت کار قرار گرفتند.

در این بازدید شریف زاده ضمن تشکر از همکاری نسایی نماینده پیمانکار ، بر تکمیل هر سریعتر ساختمان مرکز جامع سلامت عشق آباد تأکید و در خصوص بازسازی و تجهیز پانسیون های ساختمان فعلی مرکز جامع سلامت شهر قول مساعد داد .
زمانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان طبس نیز از کلنگ زنی طرح توسعه مرکز جامع سلامت عشق آباد در روزهای آینده خبر داد و بر پیگیری اجرای آن در سریعترین زمان ممکن تأکید کرد .
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن