پروژه محور طبس _ دیهوک از مصوبات سفر بخش دیهوک

پروژه محور طبس _ دیهوک از مصوبات سفر بخش دیهوک بود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه توسعه باند دوم محور طبس _ دیهوک از مصوبات سفر بخش دیهوک بود که امروز وارد فاز اجرا شد.

جواد قناعت، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه محور طبس ـ دیهوک اظهار کرد: یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت‌هاست.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها، خراسان جنوبی با توجه به عقب ماندگی های تاریخی خود ضعف ‌هایی دارد، تصریح کرد: حوزه راه‌ها و احداث باند دوم یکی از مهمترین ضعف‌های زیرساختی استان بوده و براین اساس یکی از اقداماتی که مجموعه دولت در استان به آن پرداخته، احداث باند دوم راه‌هاست.

استاندار با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد اتفاقات خوب و آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم تقریباً در تمام شهرهای استان بوده‌ایم، افزود: در هر شهر یک برنامه را در این خصوص آغاز کرده ایم که این نشان دهنده توجه ویژه دولت به محرومیت زدایی و حوزه زیرساخت‌هاست.

قناعت با بیان اینکه پس از سفرهای شهرستانی، اکنون سفر به بخش‌های استان آغاز شده، تصریح کرد: پروژه امروز محور طبس _ دیهوک در پی سفر به بخش دیهوک و از مصوبات این سفر بود.

به گفته وی؛ پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول ۱۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی محور طبس به دیهوک خواهیم بود، یادآور شد: امیدواریم همین روند تحول و کار و کوشش در استان ادامه یابد.
✅پی نوشت :برای توسعه باند دوم عشق اباد چقدر در نظر گرفته شده است
⬅️چند سال پیش توسعه باند دوم عشق‌ آباد کلنگ زنی شد و به بهانه اینکه روستای نوک زمینهایش را واگذار نمی کند رها شد اعتبار آن کجا رفت ⁉️و دیکر نباید این مشکل بر طرف شود ⁉️
⬅️هر روز با خبر می شویم که جان چند نفر از هموطنانمان در راه طبس دیهوک از بین میرود
⬅️بیایید منصفانه عمل کنید و با حذف آبنماها ،کد دار کردن محور عشق اباد بردسکن و…. مقداری از بار ترافیکی محور طبس دیهوک مشهد را از روی طبس عشق اباد مشهد کنید تا جان عزیزانمان کمتر گرفته شود .
⬅️چند کیلومتری بعد ده محمد به طبس پل های آن عریض شده و برای پهن کردن زیرسازی و آسفالت جاده رها شده بهتر نیست حداقل پروژه نیمه تمام را زودتر به پایان برسانید ⁉️
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن