‍ بسم الله الرحمن الرحیم ✍️ خداوند قادر متعال را شاکر

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

✍️ خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزارم که ما را خادم بندگان خود قرار داد و افتخار نوکری ایشان را در سرزمین منور به نور هدایتگر و سعادت بخش قرآن و عترت ، و معطر به عطر جانفزای امام خمینی عزیز و والامقام و شهدای گلگون کفن و در سایه سار هدایت الهیِ زعیم حکیم انقلاب مقدس اسلامی ایران ، حضرت امام خامنه ای عزیز ، به ما ارزانی داشت تا شاید قطره ای از اقیانوس دِین خود به جان نثاران این مسیر متعالی را ادا کنیم .
هفته دولت بهانه ای برای نمایش عزت ، اقتدار ، توانایی ، خدمتگزاری توسط فرزندان این مرز و بوم در راه پیشرفت و آبادانی آن است .
✍️ اینجانب ضمن ابراز تواضع و ادب به حضور اهالی شریف و نجیب منطقه دستگردان ، از همراهی و همکاری امام جمعه محترم شهر عشق آباد ، فرماندار محترم شهرستان و معاونان تلاشگر ایشان ، شورای اسلامی محترم شهر و بخش ، مدیران محترم ادارات و نهادها و روستاها در ارائه گوشه ای از خدمات ارزنده دولت انقلابی و مردمی ، به ویژه همکاران خدوم خود در بخشداری دستگردان بالاخص مسؤل ستاد گرامیداشت هفته دولت جناب آقای صفدری ، صمیمانه قدردانی می کنم .
ان شاء الله امیدوارم با همت ، تلاش ، وحدت و همدلی شاهد تعالی معنوی و مادی بیش از پیش دیار زرخیز حسینی و رضوی دستگردان باشیم .

خدمتگزار مردم شریف
در بخشداری دستگردان
مهدی شمسایی
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن