نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام

نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد

✅حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ابتدای سخن ایام عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را خدمت امام زمان و ناایب بر حقش و خدمت همه مومنین و مومنات تسلیت عرض نمود
و در ادامه یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب را بالاخص شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت .
❇️ایشان در ادامه به دیدار دولتمردان با حضرت آقا که به مناسبت هفته دولت و ایامی که دو نیروی مهم انقلابی در دولت توسط یک نفوذی منافق به درجه رفیع شهادت رسیدند اشاره و فرمود .
شهید رجایی چند روز رئیس جمهور بود؟ کمتر از یک ماه.ولی کاری کرد که محبوب دل‌های مردم شد. دو ویژگی اساسی این شهیدان را حضرت آقا بیان کردند و آن اینکه این دو شهید به دنبال جلب رضای الهی و کار خالصانه برای مردم بودند لذا مبنای اصلی ما در مسئولیت‌های انقلاب باید همین باشد بعد حضرت آقا اشاره کردند که اسم رمز همه دولت‌های نظام اسلامی باید همین دو کلمه باشد #جلب_رضای_الهی و #کار_برای_مردم.
⏺ هفته دولت برای دولتمردان ما دو درس عمده باید داشته باشد اول اینکه شهید رجایی را الگوی کار خودشان قرار بدهند و عاشق خدمت به مردم و نظام باشند.و توجه داشته باشند که فردی که عامل شهیدان شهادت شهیدان رجایی و باهنر بود به عنوان منافق نفوذ در این بدنه داشت. لذا دولت انقلابی هم باید مراقب این نفوذ‌ی ها باشد افرادی که در فتنه گذشته تشویش اذهان عمومی را داشتندالان نباید در پست های کلیدی وحساس باشند.
✳️خطیب جمعه عشق اباد درادامه افزود : دولتمردان ما در نظام باید مواظب ضرباتی که توسط نفوذ منافقین صورت می‌گیرد باشند. این نفوذها از صدر انقلاب تاکنون بوده است خب همین روز گذشته ما شاهد بودیم عناصر نفوذی موساد که قصد خرابکاری در صنعت دفاعی و موشکی ما داشتند شناسایی شدند و نقشه آنها برملا شد که این جای شکر الهی وتشکر از نیروی خدوم ومخلص انقلابی دارد.
❇️حجه الاسلام تهرانی پور افزود در این دیداری که حضرت آقا با دولتمردان داشتند بار دیگر علاوه بر حمایت از دولت محترم از عملکرد خوب دولت در این دو سال تقدیر و تمجید کردند در کارهای زیربنایی، رشد شاخص کلان اقتصادی و سیاست خارجی و موارد دیگر کارهای خوبی توسط دولت صورت گرفته است که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد البته حضرت آقا در کنار بیان این تقدیر و تمجید به ضعف‌هایی که باعث می‌شود کارهای خوب دولت دیده نشود اشاره کردند اولین ضعفی که اشاره کردند ضعف اطلاع رسانی دولت بود دولت در بحث رسانه ضعیف است و باید در این زمینه بیشتر کار شود
✳️دولت در این دو سال چند کار مهم را بدون برجام و fatf انجام داد:

۱. افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از بیست سال
۲. ورود ۶۰ هواپیمای جدید
۳. عضویت در شانگهای
۴. عضویت در بریکس
۵. آزادسازی تمام پولهای بلوکه شده ایران
که در این زمینه نشریه آمریکایی می‌نویسد این توافق تعظیم بایدن در برابر آیت الله خامنه‌ای بود.
۶. وارد کردن واکسن

۲: ضعف دوم دولت که آقا اشاره کردند که مانع دیدن کارهای خوب دولت می‌شود مشکلات معیشتی و گرانی در مواد غذایی و گرانی در بحث مسکن بود که این مشکلات اقتصادی همچون غبار مانع دیدن کارهای خوب دولت می شوند بله ما هم انتظار داریم از دولتمردان وقتی که شنیدیم پول‌های بلوکه شده آزاد می‌شود اثرش در سفره و اقتصاد مردم دیده شود چقدر حضرت آقا تاکید دارند مراجع تقلید تاکید بر اقتصاد مردم دارند و باز هم آقا اولویت اصلی کشور را مسئله اقتصاد و فرهنگ دانستند امیدواریم که دولتمردان با عمل به فرمایشات حکیم انقلاب بهترین روزهای اقتصادی را به کوری چشم دشمنان برای مردم کشور عزیزمان رقم بزنند.
ادامه در خبر بعدی
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن