رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر میکند استاندار خراسان جنوبی در

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر میکند

استاندار خراسان جنوبی در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی گفت: این سفر در ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی انجام می شود.

آقای قناعت با اشاره به تفکرات آیت الله رئیسی که تفکرات حسینی را دنبال می کنند، افزود: رئیس جمهور با مشغله فراوان و با توجه به این روز تعطیل یک سفر مردمی را به استان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امسال این فرصت حضور در اختیار مردم استان است گفت: این سفر غیررسمی است و هیچ وزیری رئیس جمهور را همراهی نخواهد کرد

وی گفت:ایت الله رییسی به محض ورود به استان ابر پروژه استان که راه آهن ۳ استان است و محور نهبندان ،بیرجند، قائن و یونسی را تشکیل می دهد به صورت رسمی افتتاح می کند.

استاندار افزود:در ادامه رییس جمهور در مرکز استان و شرکت در مراسم روز اربعین در شهدای باقریه را در برنامه دارند.

آقای قناعت بااشاره به رسمی نبود سفر افزود: آیت الله رئیسی به ۳ شهرستان استان سفر خواهند کرد.

استاندار بااشاره به جزئیات این سفر گفت: رئیس جمهور بعد از دیدار مردمی در بیرجند به شهرستان درمیان  رفته و با مردم دیدار خواهند داشت.

استاندار با بیان اینکه در ادامه رئیس جمهور به شهرستان فردوس سفر خواهند کرد گفت: در این سفر دیدار مردمی و سخنرانی انجام خواهد شد.

استاندار فلسفه دیدار آقای رئیسی را  دیدار مردمی عنوان کرد و افزود: در پایان سفر در مرکز استان ، نشست با نخبگان و نشست با ائمه جمعه و طلاب انجام خواهد شد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن