سلام و عرض تسلیت ایام شهادت بهترین و بالاترین دوستان

سلام و عرض تسلیت ایام شهادت بهترین و بالاترین دوستان و اولیاء الله، حبیب خدا محمد بن عبدالله ص و سبط نبی اکرم ص حسن بن علی ع و ضامن آهو امام مهربانی ها ،علی بن موسی ع
دوستان عزیز ،بنده ، کارشناسی ارشد شیمی پلیمر ( علوم تجربی) هستم و مدتی است که توضیح مختصری، برای بعضی آیات یا کلمات که به علوم تجربی ارتباط دارد, ارایه می‌دهم.هرچه بیشتر بررسی می‌کنم معانی و مفهوم آیات و حتی کلمات قرآن را ، با مطالب پیشرفته علم تجربی و شیمی ، هنوز بخش ناچیزی از آن عبارت قرآنی قابل درک است وباید منتظر آینده و پیشرفت های بیشتر علم بود که مفهوم آن ها را درک کنیم. هر متفکر و اهل مطالعه وانسان و عقل سالم ، واقعاً مات و مبهوت می ماند از این آیات و قرآن.
یعنی تا ۴/۵ میلیارد سال آینده که عمر سیاره زمین ما به آخر برسد ، قطعاً، قرآن معجزه خواهد بود و اعجاز آن روز به روز ، آشکارتر خواهدشد.
مفهوم کلمات و آیات قرآن ، بی نهایت است و اگر بنده توضیح مختصری می‌دهم ، از باب رشته تخصصی ام (علوم تجربی) با کلمات و آیات قرآن می‌باشد.البته گاهی اوقات ، تفاسیر مختلف را هم می‌بینم.
مبنای تفسیر بنده ، قرآن ، روایات مربوط به سخن مستقیم ۱۴ معصوم علیهم السلام (بی واسطه) و جدیدترین علوم تجربی امروزی است

از همه‌ی بزرگواران می خواهم که ، در مورد توضیحات بنده اگر نظر و یا پیشنهادی دارند بفرمایند ؟ و مضایقه نفرمایند. یک نکته هم اینکه همانطور که خالق هستی فرموده ، این قرآن را برای همه‌ی بشر و بنی آدم ارسال کرده و آسان و قابل فهم نموده و انسان ها در هر سطحی ، می‌توانند بخوانند و فیض ببرند.

آدرس سایت و لینک کانال ها :
۱-تلگرام
https://t.me/+RVnpvoHY1WBiY2I8

۲-ایتا
https://eitaa.com/joinchat/3238265325Cff78d72c5e

۳-شاد
https://shad.ir/qurantabas

۴- اینستاگرام
https://instagram.com/purpose_creation_offical igshid=MzRlODBiNWFlZA==
۵-سایت
http://amoozesh-adib.ir
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن