‍ ✅ برگزاری جلسه بررسی مشکلات بهره برداری از چاه

‍ ✅ برگزاری جلسه بررسی مشکلات بهره برداری از چاه های کشاورزی بخش دستگردان
در مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳

✍️ جلسه ی بررسی مشکلات بهره برداری از چاه های کشاورزی بخش دستگردان با حضور مهندس سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان جنوبی،محمدی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، حقانی معاون سیاسی، امنیتی‌ و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان طبس، شمسایی بخشدار دستگردان، عطاحسینی معاون مدیر کل و رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از نمایندگان کشاورزان عزیز و مسئولین و کارشناسان مربوطه در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید :

مشکلات پیش آمده در جریان نصب و استفاده از کنتور های هوشمند و نیز قطعی برق ، برای چاه موتورهای کشاورزی بفوریت بررسی و جبران شود .

با توجه به رسیدن فصل کاشت پاییزه مقرر شد موضوع افزایش برداشت آب برای این سال زراعی از طریق مدیریت منابع آب استان با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد .

با توجه به مشکلات و نگرانی های موجود در حوزه آب و کشاورزی مقرر گردید مطالعه و اجرای طرح های آبخیزداری و سایر روش های بهره برداری از نزولات آسمانی ، تخصیص اعتبار جهت اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی و آبیاری نوین در بخش کشاورزی دستگردان با جدیت و اولویت پیگیری و انجام شود .

در این جلسه؛ رضایی مدیریت منایع آب شهرستان طبس،مهندس سحرخیز مدیر توزیع برق شهرستان،بندگی رئیس اتاق اصناف کشاورزان شهرستان طبس و برهانی ریاست شورای اسلامی شهر عشق آباد و عباسپور شورای اسلامی بخش دستگردان نیز حضور داشتند.

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن