مراسم تجلیل و تقدیر از قرآن آموزان موفق و مربیان

مراسم تجلیل و تقدیر از قرآن آموزان موفق و مربیان فعال دوره تابستان ۱۴۰۲ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد برگزار شد .

✅این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه محترم عشق آباد شمسایی بخشدار دستگردان سروان آریامنش فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر دستگردان و برخی از مسئولین همرا ه با تلاوت قرآن کریم و مدیحه سرایی به مناسبت ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق(ع) و سخنرانی امام جمعه محترم در خصوص اهمیت فراگیری و حفظ قرآن کریم شروع شد و در ادامه جوایز قرآن آموزان و هدایای مربیان تقدیم آنها شد .
❇️حجت الاسلام و المسلمین بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس و روحی کارشناس امور قرآنی در قسمت پایانی مراسم برای تجلیل از قرآن آموزان در مراسم حضور یافتند .
❇️حاج محمد رجب زاده مدیر مسوول
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق اباد گفت در تابستان ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۰ قرآن آموز در کلاسهای موسسه شرکت داشتند که از ۸۰ نفر قرآن آموز، از رده سنی ۶ سال تا بزرگسال که در رشته های قرائت و حفظ ۱۰ سوره ، ۲۰ سوره ، نیم جزء و جزء کامل ۳۰ و همچنین رشته های دوجزء ، سه جزء ، ۱۰ جزء و ۱۵ جزء که درششماهه نخست سال ۱۴۰۲ بویژه ایام تابستان در کلاسهای حضوری مؤسسه شرکت داشتند و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایانی شدند با اهداء لوح سپاس و اهداء کارت هدیه تجلیل و تقدیر گردید .

❇️همچنین وی افزود از ۹ نفر مربیان فعال مؤسسه با لوح تقدیر مشترک از طرف نهاد امامت جمعه و مؤسسه و هدایای نقدی تجلیل شد
◀️ لازم به ذکر است که تعداد ۵۰ کارت هدیه از ۱۰۰ هزار تومانی جوایز قرآن آموزان از طرف نهاد امامت جمعه به قرآن آموزان یک جزء و کمتر از یک جزء اهداء گردید .

◀️همچنین از خانم مرضیه آریامنش از مربیان مؤسسه که موفق به کسب نمره حدنصاب درجه ۳ مدرک تخصصی حفظ کل قرآن در آزمونهای سال ۱۴۰۲ شده بود از طرف مؤسسه و نهاد امامت جمعه با لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شد
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن