✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ

قدر و اهمیت امنیت و آرامش را باید در کلام نورانی معصوم علیه السلام یافت که فرمود :
نعمتان مجهولتان الصحه و الامان

✍️ در جامعه ای که پرچمدار عدالت ، آزادی خواهی ، ظلم ستیزی ، نوع دوستی و پیشرو با عزمی جزم برای پایه ریزی تمدن بزرگ اسلامی است بدون تردید طراحی دقیق و هجمه های همه جانبه برای به چالش کشیدن امنیت و آرامش آن در ابعاد مختلف یکی از اجزاء جنگ ترکیبی دشمنان این مرز و بوم است .

✍️ در کنار فداکاری و جانفشانی سایر نیروهای مقتدر و با صلابت نظامی و امنیتی ایران مقتدر نقش بی بدیل و مجاهدت مثال زدنی فرزندان غیور ، مقتدر و خدوم فراجا در ایران عزیز اسلامی ستودنی و مایه مباهات است .

گستردگی و تنوع خدمات ، اتکاء به اخلاق و رفتار اسلامی و برخورداری از روحیه خدمتگزاری و شهادت طلبی در پلیس مقتدر اما گاه مظلوم کشور عزیزمان شاخصه ای مهم و البته نقطه انفصال آن از سایر ساختارهای انتظامی دیگر جوامع است .

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی امام عظیم الشأن و شهدای والامقام به ویژه کبوتران پرکشیده از سبزپوشان پرافتخار فراجا ، هفته نیروی انتظامی را خدمت همه‌ی تلاشگران این عرصه بویژه برادر عزیز و ارجمند

جناب سروان یوسفی
فرمانده محترم انتظامی دستگردان

که بدون مبالغه از افسران مومن ، پاکدست ، دلسوز ، پرتلاش و متعهد نیروی انتظامی هستند و همکاران عزیز ایشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امیدوارم به فضل و مدد الهی و تحت هدایت پرچمدار عزت و اقتدار آزادی خواهان جهان ، رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ، در راه نورانی خدمت به مردم شریف و نجیب کشور عزیزمان بالاخص دیار حسینی و رضوی دستگردان موفق و سربلند بوده و افتخار سربازی موعود منجی عج الله تعالی فرجه الشریف را کسب نماییم .

اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن