‌نماز جمعه این هفته عشق‌آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین

‌نماز جمعه این هفته عشق‌آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد

حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ابتدای خطبه دوم هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان نظم و امنیت و جان برکفانی که نعمت امنیت را در جامعه ما بر عهده دارند تبریک عرض نمود و درود فرستاد به روح همه شهدا بالاخص شهدای نیروی انتظامی که در فتنه‌های اخیر به درجه رفیع شهادت رسیدند و افزود دعا می‌کنیم همه این شهدا با شهدای کربلا محشور شوند.
خطیب جمعه عشق اباد در ادامه گفت در روزهای گذشته مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت دیداری با حضرت آقا داشتند که در این دیدار حضرت آقا به چند محور اساسی اشاره کردند.
اول اینکه فرمودند بدانید امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر شده است نمونه‌ای از این دشمنی‌ها اهانت جاهلانه به قرآن کریم بود یک جاهل به قرآن توهین می‌کند و یک دولت حمایت می‌کند حضرت آقا فرمودند بحث سر یک نفر نیست مسئله اصلی عناصر پشت پرده هستند که این جنایت را طراحی و پشتیبانی می‌کنند
لذا باید به این مسئله توجه داشت دلیل اصلی این توهین‌ها بر علیه اسلام و علی الخصوص شخص پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن کریم زنده بودن آنها و اثرگذاری آنها در جامعه است وگرنه این همه هجمه و توهین برای چیزی که اثر ندارد معنایی نداشت.
دشمن خیال می‌کند با این اقدامات می‌تواند قرآن را ضعیف کند ولی غافل از آنکه قرآن نور خداست یریدون لیطفیوا نور الله بافواههم والله متم نوره
قرآن کتاب حکمت معرفت انسان سازی و بیداریست قرآن قدرتهای فاسد را تهدید می‌کند زیرا هم ظلم را محکوم می‌کند و هم مظلوم را که تن به ستم پذیری داده است محکوم می‌شود.
حالا این‌ها که به بهانه آزادی بیان اهانت به قرآن را توجیه می‌کنند آیا به همین بهانه آزادی بیان اجازه تعرض به نمادهای صهیونیستی هم می‌دهند؟ لذا اینجا به وضوح مشخص است که این کار خود صهیونیست است.
وی افزدوند :در این دیدار حضرت آقا سران کشورهای اسلامی را دعوت به تفکر به یک سوال می‌کنند و آن سوال این است دشمن اتحاد کشورهای اسلامی کیست؟و این اتحاد به ضرر چه کسانی تمام می‌شود؟
جواب روشن است اتحاد مانع دزدی زورگویی و دخالت‌های آمریکا در منطقه می‌شود حضرت آقا فرمودند امروز آمریکا به کشورهای منطقه هم ضربه سیاسی و هم ضربه اقتصادی می‌زنند.شما به کشورهایی که امریکا پا گذاشته نگاه کنید در هر دو بعد سیاسی و اقتصادی مشکلات فراوان دارند.
نفت سوریه را می‌برد و داعش را در اردوگاه‌های خودشان پرورش می‌دهد و محافظت می‌کند تا روز نیاز دوباره به میدان بیاورند.
شما می بینید که رژیم منحوس صهیونیست به دنبال عادی‌سازی روابط خودش با کشورهای منطقه است این معلوم است که این رژیم به دنبال تنش وتفرقه در منطقه است.
حضرت آقا در این دیدار فرمودند قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط بندی روی اسب بازنده است.
اسرائیل خودش الان مشکلات عدیده‌ای دارد و رو به افول است و مانند فردیست که در حال احتضار است که روز بی‌جان‌تر می‌شود کسی که سودای نیل تا فرات را در سر داشت الان در برابر جوانان فلسطینی نمی‌تواند بایستد و جوانان فلسطین و مقاومت روز به روز بانشاط‌تر و آماده‌تر از همیشه‌اند.
به فرموده حضرت آقا این رژیم به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در منطقه ریشه کن خواهد شد

❇️خطیب جمعه عشق آباد به روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود :یکی از مناسبت‌های مهم ما در پانزدهم مهر ماه روز روستا و عشایر است عزیزان ما بزرگتران ما قبل از انقلاب و در اوایل انقلاب یاد می‌دهند که امکانات روستاهای ما در بعد زیرساخت‌ها و دیگر امکانات چقدر کم بود و الان پیشرفت روستاها در بعد از انقلاب را ببینید امکاناتی که در کلان شهرها وجود دارد امروزه در اکثر روستاهای ما پیدا می‌شود این جای شکر دارد و این‌ها همه به برکت وجود این انقلاب ونظام است.
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن